Nakupování v neznámém nebo neověřeném e-shopu představuje stále vysoké riziko poškození spotřebitele. Plyne to z výsledků celoroční kontrolní akce České obchodní inspekce. Inspektoři zjistili v... (6. 3. 2014)
Už potřetí mají nyní začínající firmy možnost žádat o podporu z projektu CzechEkoSystem, který s rozjezdem vlastního podnikání pomáhá prostřednictvím poradenství a mentoringu od zkušených... (5. 3. 2014)
Počet kontrol inspektorů ČOI zaměřených na prodeje za akční ceny a sezónní slevy byl v roce 2013 nižší než v roce předchozím, ovšem počet zjištěných... (4. 3. 2014)
Pokud jste je v minulých letech nepoužívali, určitě stojí za to je vyzkoušet: Elektronická podání pro finanční správu neboli zkráceně "EPO" je aplikace, s jejíž... (4. 3. 2014)
Průměrný český zákazník má dnes ve svém okolí 8 prodejen potravin, ve kterých může nakupovat. Stává se proto stále vybíravějším a některé prodejny odmítá –... (4. 3. 2014)
Důvodů proč lidé na internetu nenakupují je stále méně a hrají menší roli. Zásadním důvodem nenakupování je preference osobního výběru zboží v kamenné prodejně a... (28. 2. 2014)
Jedním z důležitých faktorů, které zvyšují konkurenceschopnost firem, je správné používání moderních informačních technologií. Tolik obecná pravda - ale jak konkrétně úspěšné firmy v tuzemsku... (28. 2. 2014)
Ručení firem za neschopnost svých obchodních partnerů platit řádně DPH je bezpochyby trnem v oku mnoha tuzemských podnikatelů. Nepomáhá ani zmírnění dopadů při platbě na nezveřejněný... (27. 2. 2014)
Finanční oddělení ani samotní finanční ředitelé (CFO) prý ještě nedokážou plně využít nejnovější technologie ke svému podnikání, čímž si komplikují život a zvyšují náklady firmy. Tvrdí to... (25. 2. 2014)
Zavedení různých podob formy práce na dálku, zavedení pravidel a postupů komunikace se zaměstnanci, jejich vzdělávání i v průběhu mateřské a rodičovské dovolené nebo pružná pracovní... (25. 2. 2014)