
Vytváření objednávek, smluv nebo účetních dokumentů. To jsou příklady nejčastějších procesů, jež stále větší počet firem řeší zcela automatizovaně pomocí sofistikovaných IT systémů. Rostoucí zájem... (7. 3.)
Zpráva společnosti Accenture podrobně popisuje, jak nové technologie pomáhají průmyslovým podnikům zkrátit dobu potřebnou k uvedení výrobku na trh. Zpráva, jež vychází z průzkumu uskutečněném... (11. 1.)
Chatboti a voiceboti stále častěji nacházejí uplatnění v oblasti zákaznického servisu, kde dokážou odbavit velkou část standardních klientských požadavků. Díky rychlosti jejich reakce mohou firmy... (9. 1.)
Společnost ESET ve svém průzkumu SMB Digital Security Sentiment Report 2022 zjišťovala vnímání kybernetických hrozeb u malých a středních firem (SMB). Vedoucích pracovníků společností v... (4. 1.)
Říká se, že nejcennějším zbožím na světě je informace. A v případě současného světa byznysu to platí dvojnásob. Informace o přehledu a vývoji výroby, stejně... (4. 1.)
Společnost ESET vydala zprávu o kybernetických hrozbách ESET Threat Report T2 2022, která shrnuje klíčové statistiky z jejích detekčních systémů a důležitá zjištění analytiků. Nejnovější... (21. 12. 2022)
Hlavní výzva pro e-shopy? Podráždění zákazníci, kteří neváhají posílat hodnocení e-shopů ke dnu kvůli chybám, které je ještě loni nechávali chladnými. Například pozdě vrácené peníze... (16. 12. 2022)
Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího dotazování provedeného mezi lokálními partnery a zákazníky roste počet organizací, pro které... (12. 12. 2022)
Výsledky lokálního dotazování, podle kterého již 43 % českých podniků zažilo několikahodinový výpadek obchodního provozu v důsledku ztráty firemních dat, představila společnost Acronis. Delší provozní... (6. 12. 2022)
České a slovenské firmy doposud nepřijaly za svůj sílící trend hybridního modelu práce. Podniky sice umožňují práci z domova, ale zaměstnanci pracující na dálku mají... (2. 12. 2022)