Část zákazníků je v posledních letech při nákupech výrazně pozornější a nechce si nechat líbit to, co by dříve bez zaškobrtnutí prošlo. K tomu přičtěme i... (1. 9. 2014)
Příliš velká balení výrobků jsou nešvarem, kterého si stále více začínají všímat spotřebitelé i organizace, které se staví na jejich obranu. Pro výrobce je samozřejmě... (1. 9. 2014)
I když nás tentokrát zajímá především situace v maloobchodě, nemohli jsme se vyhnout ani palčivému tématu platební morálky firem v ČR. Ta ostatně s uvedeným tématem... (1. 9. 2014)
Špatně uvedené ceny mohou stát prodejce důvěru zákazníků i nemalé částky na pokutách. Obzvláště při různých akcích přitom může k chybě dojít velmi snadno. Nutno... (1. 9. 2014)
Obrat šestnácti světově nejvýznamnějších automobilových koncernů vzrostl ve druhém čtvrtletí letošního roku o 2 % a dosáhl tak celkové výše 330 miliard eur. Svůj zisk... (29. 8. 2014)
Více než polovinu zákazníků (62 %) dnes představují spotřebitelé racionálně uvažující a zběhlí ve využívání technologických nástrojů, jejichž prostřednictvím filtrují informace a rozhodují se, jaké... (28. 8. 2014)
České internetové obchodníky stále trápí některé nejasnosti a otázky v právní oblasti. Nejožehavějším tématem jsou pro ně nadále reklamace či odstoupení od kupní smlouvy do... (27. 8. 2014)
Více než polovina Čechů, konkrétně 52 %, by chtěla platit ve veřejné dopravě bezkontaktní platební kartou. Plyne to z průzkumu MasterIndex , který si každoročně nechává... (26. 8. 2014)
Pokud zrovna uvažujete o svém pracovním kolektivu, nejspíše zároveň zjistíte, že má rysy skupiny i týmu. Je to situace dost běžná v případech, kdy se... (25. 8. 2014)
Zemědělství vedle ekonomického rozměru plní i další funkce - krajinotvorné, ekologické, osidlovací apod., jeho význam však není v rámci tuzemské ekonomiky zásadní. V České republice se... (25. 8. 2014)