Jak se mohou retailové banky zlepšit? Měly by si vzít příklad z předních společností působících v nebankovním sektoru, a to zejména při komunikaci a budování... (4. 9. 2014)
V minulých dnech byla v Monaku podepsána Dohoda mezi Českou republikou a Monackým knížectvím o výměně informací v daňových záležitostech. Předmětem dohody je výměna informací... (3. 9. 2014)
Informace o poklesu úrokových sazeb hypoték je již evergreenem. Jak se jim ale daří z jiných úhlů pohledu? Ano - i v prvním prázdninovém měsíci úrokové... (2. 9. 2014)
Jak vaši zákazníci žijí, co dělají a co potřebují? To vše – anebo jen o trochu méně – by mělo být možné snadno zjistit díky... (1. 9. 2014)
Část zákazníků je v posledních letech při nákupech výrazně pozornější a nechce si nechat líbit to, co by dříve bez zaškobrtnutí prošlo. K tomu přičtěme i... (1. 9. 2014)
Příliš velká balení výrobků jsou nešvarem, kterého si stále více začínají všímat spotřebitelé i organizace, které se staví na jejich obranu. Pro výrobce je samozřejmě... (1. 9. 2014)
I když nás tentokrát zajímá především situace v maloobchodě, nemohli jsme se vyhnout ani palčivému tématu platební morálky firem v ČR. Ta ostatně s uvedeným tématem... (1. 9. 2014)
Špatně uvedené ceny mohou stát prodejce důvěru zákazníků i nemalé částky na pokutách. Obzvláště při různých akcích přitom může k chybě dojít velmi snadno. Nutno... (1. 9. 2014)
Obrat šestnácti světově nejvýznamnějších automobilových koncernů vzrostl ve druhém čtvrtletí letošního roku o 2 % a dosáhl tak celkové výše 330 miliard eur. Svůj zisk... (29. 8. 2014)
Více než polovinu zákazníků (62 %) dnes představují spotřebitelé racionálně uvažující a zběhlí ve využívání technologických nástrojů, jejichž prostřednictvím filtrují informace a rozhodují se, jaké... (28. 8. 2014)