Zvažujete, že začnete provozovat e-shop? Pak právě pro vás jsme připravili tento speciál, který se věnuje otázkám s provozováním e-shopu spojeným. Co v e-shopu nabízet a jak? Jak přilákat nové a udržet stávající zákazníky? Jak se vyvarovat zbytečných chyb? I o tom je tady řeč.
A zde už jsou jednotlivé příspěvky speciálu:
Žijeme v době internetové, a kdo nemá e-shop, jako by ani pomalu nebyl. Lidé spatřili v online podnikání možnost, jak snadno a rychle přijít k penězům. Velké množství internetových obchodů...
Rozhodli jste se, že se začnete věnovat online podnikání? Dnes tu pro vás máme několik základních rad, co dělat a nedělat, když začínáte svůj virtuální obchod stavět. Zaměříme se nejen na...
Dobrá cena je často rozhodujícím faktorem, podle kterého se při nákupech online vybírá. Zaujmout lákavou nabídkou však nestačí. Co všechno by měl váš web mít, aby jej zákazníci opustili s...
Jak již bylo řečeno v jednom z předchozích dílů našeho seriálu, e-shop by měl být co nejpřehlednější a měl by obsahovat především informace o výrobcích, případně užitečné rady a tipy,...
Rozhodli jste se podnikat online, vybrali jste si zboží, které budete nabízet, postavili jste atraktivní e-shop a nyní vám zbývá pouze získat zákazníky. Jak na to? Dnes si představíme tří...
Náš seriál o provozování e-shopů je u konce, a proto si dnes ve zkratce shrňme, jakých zásadních chyb byste se měli vyvarovat, pokud chcete, aby váš obchod dlouhodobě prosperoval a...
Češi jsou při placení v e-shopech konzervativní a mezi platebními metodami je stále oblíbena dobírka, kterou využívá více než polovina lidí. Objednané zboží jim přiváží buď kurýr, nebo využívají služeb...
Diskutujte na toto téma s ostatními provozovateli s-shopů na našem partnerském diskusním fóru o byznysu - Bizio.cz: Jak začít provozovat e-shop.