Hitem českých e-shopů zůstává elektro a oblečení. Po internetu je nakupuje 70, respektive 44 % nakupujících. Vyplývá to z průzkumu, který si společnost Mail Step... (24. 12. 2015)
Do konce roku 2017 by měly vstoupit v platnost dva nové právní předpisy EU, které upravují informační bezpečnost a ochranu dat. Zásadním způsobem ovlivní, jak... (23. 12. 2015)
Zadavatelé internetové display reklamy využili v listopadu 2015 inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 740 milionů korun, což v porovnání s říjnem představuje 13% vzestup.... (22. 12. 2015)
Prodej ve slevách je v ČR stále problematický. Jen za 3. čtvrtletí mají inspektoři ČOI na kontě přes 850 kontrol všech možných prodejních míst, kde... (18. 12. 2015)
Vánoce se kvapem blíží a na shánění dárků a běhání po obchodech není mnohdy čas. Stále více lidí se tak přiklání k pohodlným online nákupům... (16. 12. 2015)
Zájem o služby pro domácnost stále roste a výdaje dosahují miliard korun. Obzvlášť, pokud je pro zákazníka jednoduché si je objednat. Například vyplněním formuláře na... (11. 12. 2015)
Podle aktuálního, již 13. vydání Barometru investiční důvěry (EY Global Capital Confidence Barometer) má trh fúzí a akvizic ty nejlepší předpoklady pro další oživení. Během... (9. 12. 2015)
I když už se dlouho mluví o zjednodušení podnikání díky omezení papírování, ale také díky tomu, že za nás řadu formulářů vyplní počítače automaticky, v... (7. 12. 2015)
Zájem malých a středních firem o podnikání v oblasti prodeje potravin od roku 2007 vytrvale klesá. Jen za posledních 8 let ubylo nejméně 1000 subjektů.... (1. 12. 2015)
Na jednotném trhu EU pravidelně nakupuje na internetu víc než 250 milionů lidí. Ve změti předvánočních nabídek různého zboží – od seriózních po podvodné – je dobré... (27. 11. 2015)