Jak mohou české firmy dostat příležitost k jednání o spolupráci s nákupčími významných německých firem? Třeba na česko-německé kooperační burze Sourcing Day Tschechien. Agentura pro... (30. 5. 2017)
Podnikání v online prostředí stále láká, založení e-shopu je totiž v současné době již otázkou několika málo kliknutí. Další operace spojené s vedením e-shopu však... (29. 5. 2017)
Tři procenta lidí na světě nakupují denně prostřednictvím svého mobilního telefonu, stejně tak 3 % použijí k nákupu přes internet počítač. Alespoň jednou týdně už... (25. 5. 2017)
Svoji ekonomickou perspektivu vidí pozitivně 72 % českých rodinných firem a necelá polovina jich chce expandovat do zahraničí. Nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců považují jejich majitelky a... (24. 5. 2017)
Při nákupu už nebude třeba hovořit s prodavačem či prodavačkou. Postačí přistoupit k tabletu, zadat dotaz a inteligentní systém ihned odpoví nebo pomůže s jakýmkoli... (23. 5. 2017)
V návaznosti na několikaměsíční dialog, který s neziskovými organizacemi vedl resort financí, Finanční správa aktualizovala metodiku elektronické evidence tržeb pro tyto subjekty. Aby metodika lépe... (19. 5. 2017)
Cena je po kvalitě stále druhým nejdůležitějším kritériem při nákupu potravin. Za pět let se také téměř zdvojnásobil počet těch, kteří měsíčně utratí za potraviny... (19. 5. 2017)
Prodej ani nákup zboží za akční ceny se nemusí vždy vyplatit. V české obchodní síti se i v roce 2016 spotřebitel setkával s tím, že deklarovaná cena... (18. 5. 2017)
České výrobní společnosti vnímají 3D tisk jako významný faktor přispívající ke konkurenceschopnosti. Snížení výrobních nákladů (49 % respondentů), rychlost zajištění nízkoobrátkových položek (46 %) nebo... (15. 5. 2017)
Bankéři věří, že umělá inteligence přinese změnu způsobu, jakým banky shromažďují informace a komunikují se zákazníky. Banky budou využívat umělou inteligenci (AI - Artificial Intelligence)... (12. 5. 2017)