Není otázkou, zda krize podnik postihne, otázkou je kdy a v jaké podobě. Podle průzkumu Global Crisis Survey 2019 poradenské společnosti PwC muselo v uplynulých... (6. 9. 2019)
Není žádným tajemstvím, že ceny reklam na Facebooku neustále rostou. I když jste byli zvyklí v minulosti zaplatit za kliknutí jen pár korun, nyní jsou... (4. 9. 2019)
Hned v úvodu je třeba říci, že digitální transformace mění jednotlivé firmy, ale i celá odvětví. Změnila odvětví hudby, mění maloobchod, brzy zřejmě převrátí vzhůru... (2. 9. 2019)
Stále ještě váháte, zda se vás digitální transformace týká, případně jak? Přemýšlíte, jak k ní přistoupit? Jak ji uchopit a odkud začít? Máme pro vás... (2. 9. 2019)
Reklamní firemní předměty procházejí další proměnou: Obyčejná propiska nebo kalendář jsou podle odborníků z merchandise businessu přežité. Firmy prý chtějí eko, chytré a vzdělávací řešení.... (29. 8. 2019)
Evropská ochrana práv cestujících v letecké dopravě je rozsáhlá, spotřebitelům se proto vyplatí mít alespoň základní povědomí o tom, na co mají vůči aerolinkám nárok.... (27. 8. 2019)
Carsharing je zajímavým novým trendem, jen 9 % českých řidičů ale carsharing dobře zná. Přestože v lidech tato služba vyvolává spíše pozitivní emoce, carsharingu zatím... (19. 8. 2019)
Většina pracujících ve směnném režimu by brala kratší pracovní dobu při zachování stejného objemu práce i platu. Třetina z nich si však není jistá, zda... (8. 8. 2019)
V průběhu letošního května a června se odborníci z Kaspersky zaměřili na falšování vysokoškolských titulů a služby, které je na internetu nabízejí. Upozorňují, že jim... (1. 8. 2019)
Uživatelské recenze využívá na svých e-shopech čím dál více značek. Není divu, dávno už totiž neplatí, že se Češi rozhodují především podle nejnižší ceny. Mezi... (22. 7. 2019)