Mezi firemními dárky, které lidé dostávají, vede víno, káva nebo cukrovinky. Na druhou stranu většina (64 %) by nejvíce ocenila univerzální dárkové poukázky. Podle průzkumu... (19. 11. 2021)
Nákupy hraček, které každoročně tvoří zásadní část vánočního obratu obchodníků, letos odstartovaly dříve než v předchozích letech. Segment hraček tak už v září vykázal 50%... (18. 11. 2021)
Mnoho dodavatelů energií v posledních týdnech informuje své zákazníky o nutné změně ceníku s odůvodněním, že za současné situace raketového růstu cen už nejsou schopni... (16. 11. 2021)
Hodnoty dříve charakteristické pro generaci Z a mileniály nyní převládly v celé společnosti, říká nová studie společnosti Accenture. Značky se musí odlišit a nabídnout nové... (11. 11. 2021)
U moderních technologií trávíme občas více času, než bychom sami chtěli. V době pandemie Covid-19 se práce či distanční výuka staly každodenní součástí všedního dne.... (4. 11. 2021)
Aktuální data o cestování uživatelů ukazují postupný návrat lidí ke služebním cestám a k dojíždění do práce. Uvolňování mezinárodních omezení pro cestování již tedy začíná... (27. 10. 2021)
Dopravní nehoda na silnici, železniční neštěstí, ale i pracovní úraz mohou mít nejen fyzické následky. Podle zkušeností společnosti Vindicia, která se specializuje na odškodnění, se... (25. 10. 2021)
Pro každý podnikatelský subjekt – ať už velkou firmu, nebo živnostníka – představují náklady na firemní automobily nezanedbatelnou položku. V celkových výdajích na firemní flotilu... (19. 10. 2021)
Prodej skladových vozů vzrostl v prvním pololetí meziročně o 18 %. Stoupá popularita operativního leasingu a roste objem úvěrů. Tvrdí to autosalon Autonaklik.cz.... (27. 9. 2021)
Na pracovním trhu se zformoval nový profesní obor zaměřený na digitalizaci pracovního prostředí firem. Pandemie přiměla firmy přesunout provoz online a potřební odborníci chybějí. Nový... (10. 9. 2021)