Firmy se špatnou pověstí mají až o 10 % vyšší náklady na zaměstnance, než jejich konkurenti s dobrou značkou zaměstnavatele. Společnosti s pozitivní pověstí také... (14. 5. 2018)
Blížící se začátek platnosti GDPR, tedy nového nařízení pro nakládání s osobními údaji, dělá vrásky na čele nejedné firmě. Pro e-shopy a další obchodníky znamená... (11. 5. 2018)
Jan Silber je jedním ze zakladatelů jobportálu Jobstack.it, což je nový projekt, který si klade za cíl vytvořit jednotné místo pro střetávání nabídek a poptávek... (11. 5. 2018)
Nudným tištěným marketingovým materiálům už nadobro odzvonilo. To je jedno z hlavních poselství nového projektu Creative Hub, který odstartoval v dubnu 2018. Jeho cílem je... (9. 5. 2018)
Počet českých společností, které mají vlastníka se sídlem v daňovém ráji, ke konci března dosáhl 13 002 a od začátku roku se snížil o 29... (9. 5. 2018)
Jan Gonda je master-franchisantem Naturhouse pro ČR a SR. Na začátku podnikání neměl finance na větší marketing a jako nejefektivnější a současně nejlevnější řešení se... (4. 5. 2018)
Účetní profese je náročná na čas a znalost legislativy. Přesto pouze 50 % účetních využívá pokročilé možnosti, které nabízí zjednodušení jejich pracovních úkonů. Mezi ty... (4. 5. 2018)
Více než 26 000 společností s ručením omezeným, tedy přes 84 procent, které vznikly v roce 2017, má základní kapitál nižší než 200 000 korun.... (3. 5. 2018)
Více než pětina Čechů tvrdí, že je internetová reklama upozorní na věci, které hledají. Až 41 % Čechů ale vnímá internetovou reklamu jako otravnou či... (2. 5. 2018)
Nové nařízení Evropské unie ohledně správy osobních dat, tzv. General Data Protection Regulation (GDPR) je dnes často zmiňovaným pojmem. Zavedení správné ochrany dat je aktuální... (27. 4. 2018)