Snazší a rychlejší zakládání firem se odráží na klesajícím zájmu podnikatelů o koupi předzaložených společností. Byznys s takzvanými ready made společnostmi se propadá od roku... (15. 5. 2018)
Firmy se špatnou pověstí mají až o 10 % vyšší náklady na zaměstnance, než jejich konkurenti s dobrou značkou zaměstnavatele. Společnosti s pozitivní pověstí také... (14. 5. 2018)
Blížící se začátek platnosti GDPR, tedy nového nařízení pro nakládání s osobními údaji, dělá vrásky na čele nejedné firmě. Pro e-shopy a další obchodníky znamená... (11. 5. 2018)
Jan Silber je jedním ze zakladatelů jobportálu Jobstack.it, což je nový projekt, který si klade za cíl vytvořit jednotné místo pro střetávání nabídek a poptávek... (11. 5. 2018)
Nudným tištěným marketingovým materiálům už nadobro odzvonilo. To je jedno z hlavních poselství nového projektu Creative Hub, který odstartoval v dubnu 2018. Jeho cílem je... (9. 5. 2018)
Počet českých společností, které mají vlastníka se sídlem v daňovém ráji, ke konci března dosáhl 13 002 a od začátku roku se snížil o 29... (9. 5. 2018)
Jan Gonda je master-franchisantem Naturhouse pro ČR a SR. Na začátku podnikání neměl finance na větší marketing a jako nejefektivnější a současně nejlevnější řešení se... (4. 5. 2018)
Účetní profese je náročná na čas a znalost legislativy. Přesto pouze 50 % účetních využívá pokročilé možnosti, které nabízí zjednodušení jejich pracovních úkonů. Mezi ty... (4. 5. 2018)
Více než 26 000 společností s ručením omezeným, tedy přes 84 procent, které vznikly v roce 2017, má základní kapitál nižší než 200 000 korun.... (3. 5. 2018)
Více než pětina Čechů tvrdí, že je internetová reklama upozorní na věci, které hledají. Až 41 % Čechů ale vnímá internetovou reklamu jako otravnou či... (2. 5. 2018)