Nedostatek personalizace a nedůvěra zákazníků v digitální bezpečnost mohou zákazníky snadno přimět ke změně dodavatele. Mnozí z nich přitom ale jen neradi mění značku, na... (18. 1. 2018)
Podle nezávislého auditu poradenské a auditorské společnosti KPMG vyvolala činnost agentury CzechTourism zvýšenou spotřebu turistů a návštěvníků z tuzemska i zahraničí v hodnotě 19,9 miliardy... (16. 1. 2018)
Mohutnější využití umělé inteligence, pokračující automatizace marketingu, ale i agresivnější cílení na děti a dospívající jsou podle zástupců společnosti Sherpas důležité trendy v digitálním marketingu... (10. 1. 2018)
V Praze je v současné době v povolovacím procesu zamrzlých 900 projektů s přibližně 40 000 byty. Toto číslo přitom výrazně narostlo v posledních letech,... (9. 1. 2018)
Po hektickém období nákupu vánočních dárků nastává doba jejich reklamací, vracení a výměn. Jak řešit takovou situaci? Věděli jste třeba, že dárce může obdarovanému postoupit... (28. 12. 2017)
Mnohé obyvatele ČR pod stromečkem čekají dárky, které sice mají udělat radost, ale nakonec nesedí velikostně nebo neodpovídají představám obdarovaného. Co s nimi? Jak se... (28. 12. 2017)
Centralizace podnikových procesů je trend, který se podle některých odborníků prosazuje v čím dál větší míře. Centrálně dnes firmy neřeší jen rutinní procesy jako účetnictví... (27. 12. 2017)
Pro obchodníky a dopravce zboží právě vrcholí předvánoční nápor. A je opravdu velmi silný. Letošní sezóna je tak ve znamení zvyšování mezd a dalších odměn... (20. 12. 2017)
Udržovat dobrou komunikaci se zákazníky je zásadní. Čím dál více lidí si zvyklo na komunikaci přes Facebook Messenger. Právě takoví zákazníci uvítají možnost, aby jim... (19. 12. 2017)
Cestovní ruch se mění a stejně tak i jeho vliv na obyvatelstvo. Podíl na tom má především rozvoj internetu, bezpečnostní situace ve světě, ale také... (19. 12. 2017)