Zákaznické očekávání a důvěru spotřebitelů ke značkám na internetu zkoumala společnost SAP. Výsledky ukázaly, že 80 % respondentů je ochotno sdílet své osobní údaje se... (5. 3. 2018)
Téměř polovina tuzemských společností se zatím neřídí žádnou strategií pro digitální transformaci. A společnosti, které o plánech pro digitální věk uvažují nebo již konkrétní kroky... (1. 3. 2018)
Pokud by se aktuální stav světové ekonomiky měřil objemem prodaných luxusních předmětů, byla by globální situace nadmíru pozitivní. 6,7 bilionu korun v roce 2017 celosvětově... (1. 3. 2018)
S klesající nezaměstnaností a nouzí o lidi výrazně roste i poptávka po čerstvých absolventech škol. Zatímco dříve firmy preferovaly absolventy, kteří již během studia absolvovali... (28. 2. 2018)
Jen těžko by se mohly prosadit potřebné změny pro podnikání, pokud by v České republice vládla vláda bez důvěry. Takový názor podnikatelů plyne z nejnovějšího... (27. 2. 2018)
Zastoupení Evropské komise v ČR zveřejnilo národní zprávu k nejnovějšímu standardnímu Eurobarometru – průzkumu veřejného mínění mapujícímu aktuální postoje Čechů v otázkách evropské integrace. Češi... (27. 2. 2018)
Nakupování prostřednictvím internetu se v Česku daří. Tržby internetových obchodů a s nimi spojeného zásilkového prodeje v roce 2017 vzrostly oproti předchozímu roku o čtvrtinu.... (26. 2. 2018)
Firmy realizují stále větší a dražší interní projekty, ale podle plánu dokončí pouze 59 % z nich. Nejhůře přitom dopadají IT projekty. Kvůli nedostatečné podpoře... (23. 2. 2018)
Nejvyšší manažeři firem a státních úřadů z celého světa nevěří, že jejich organizace dokáží ovlivnit a využít příležitosti, které nabízí Průmysl 4.0. Vyplývá to z... (19. 2. 2018)
V našem seriálu o zajímavých českých firmách tentokrát zpovídáme Radima Hasalíka, který se již více než 14 let věnuje online marketingu. Zpočátku dělal pro klienty... (15. 2. 2018)