Lidé a váš byznys: Myslete na zaměstnance i na klienty



Ne nadarmo se říká, že základem fungujícího byznysu jsou lidé. To platí v mnoha ohledech: Důležití jsou vaši zaměstnanci, díky kterým firma vytváří produkty, důležití jsou klienti, kteří jsou zdrojem vašich příjmů, důležití jsou vaši obchodní partneři i lidé, kteří tvoří celkové prostředí byznysu v ČR. I proto vám zde dnes nabízíme souhrn různých pohledů právě na různé lidi kolem byznysu.

V následujícím Top přehledu najdete například články věnované trendům na českém pracovním trhu, ale podíváme se třeba i na to, co vlastně od vás opravdu očekávají zákazníci. A přidáváme i rozhovor s podnikatelem Romanem Smělým, který se svěřuje se svými zkušenostmi s podnikáním.

Randstad: Top trendy na trhu práce v ČR v roce 2018


foto: Pixabay

Přetrvávající nedostatek zaměstnanců způsobí vyšší investice firem do lidského kapitálu a do automatizace. Zaměstnavatelé se také budou ve větší míře věnovat analýzám chování svých zaměstnanců, aby lépe pochopili jejich preference, a zajistili si tak jejich loajalitu. Očekávat se dá i rozšíření nabídky flexibilních pracovních úvazků. Vyplývá to z analýzy trendů pracovního trhu pro rok 2018, který zrealizovala personálně poradenská společnost Randstad.


Trh práce v ČR: Růst mezd zpomalí, nedostatek zaměstnanců potrvá


Rok 2018 bude ve znamení investic do loajality zaměstnanců. Firmy se chtějí zaměřit zejména na nabídku lákavých benefitů a talent management. Mzdy sice napříč celou ČR rovněž porostou, nepůjde však již o skokové posuny, ale spíš o vyrovnávání ohodnocení mezi jednotlivými zaměstnavateli. Vyplývá to ze šetření Grafton Recruitment mezi vybranými zaměstnavateli ze 14 regionů České republiky.


Co opravdu chtějí zákazníci


Nedostatek personalizace a nedůvěra zákazníků v digitální bezpečnost mohou zákazníky snadno přimět ke změně dodavatele. Mnozí z nich přitom ale jen neradi mění značku, na kterou jsou zvyklí. Plyne to ze zprávy společnosti Accenture.


Vybrané zdroje o lidech a byznysu

Řízení vztahů se zákazníky (Wikipedia)

Lidské zdroje (Wikipedia)

 


 

Vaši zákazníci vám věří a spoléhají na vás


Zákaznické očekávání a důvěru spotřebitelů ke značkám na internetu zkoumala společnost SAP. Výsledky ukázaly, že 80 % respondentů je ochotno sdílet své osobní údaje se značkami, a to i přes živou veřejnou debatu o sdílení a ochraně dat. Jejich očekávání jsou ale vysoká. Dokážete je splnit?


Roman Smělý: Hlídejte si cash flow a soustřeďte se na obchod


Roman Smělý, zakladatel společnosti Brave Media Mind

Dnešním dnem začínáme na OnBusiness.cz seriál rozhovorů s představiteli tuzemských firem. Chceme se přitom soustředit především na firmy, které dosud získaly méně mediálního prostoru, ale dělají něco opravdu zajímavého a jejich majitelé či manažeři jsou ochotni se podělit s dalšími podnikateli o své zkušenosti. Prvním zpovídaným je Roman Smělý, zakladatel společnosti Brave Media Mind, která natáčí profesionální video pro firmy.


(Titulní foto: Pixabay)


(5. 3. 2018 | redakce2)


Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<

Nepřehlédněte nové odborné speciály

Reality v ČR, Zabezpečení dat, Formuláře - podnikání



Články čtenářů

Autobusové nádraží Zličín – kde je c...


Můžete jet soukromě, nebo třeba služebně, každopádně když cestujete z Prahy na západ, jihozápad nebo severozápad, pojedete možná z autobusového nádraží Zličín. Pokud...

Jak vypnout zprávy webů v prohlížeči


Rozmohl se nám tady takový nešvar - lecjaký zpravodajský web teď v prohlížeči stále dokola otravuje s tím, abyste si zapnuli jeho zprávy do prohlížeče. A vy musíte s...

Komentáře čtenářů

Přiruční zavazadla Ryanair
Už dříve vznikla u nás diskuse na Facebooku, jaký je rozdíl v politice kabinových zavazadel Wizz Air a R...>>
Děkuji
To byl nepříjemný překlep, opraveno. V obou případech jde o předpověď do roku 2020. Děkujeme za upozorně...>>
Konkrétněji, prosím
My ale nikde nepíšeme, že jinde se to neděje. Pokud máte informace o konkrétních větších výpadcích, ocen...>>

©2013-2018 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(3871)