O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2025
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Nejlepší IT: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024 podruhé
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy
Špatné hodnocení od zákazníků může e-shop připravit o příjmy

Hlavní výzva pro e-shopy? Podráždění zákazníci, kteří neváhají posílat hodnocení e-shopů ke dnu kvůli chybám, které je ještě loni nechávali chladnými. Například pozdě vrácené peníze...


Komentáře, názory a rady

Recenze
Ono je přesně hrozně fajn to, e-shop musí dokládat pravost všech recenzí, ale měl by to dokládat i zákazník. Protože to poškozování skrze on-line recenze tu fakt je a fakt funguje. Já teda píšu vždycky, i když je to pozitivní i negativní. Naposledy jsem psal pochvalnou recenzi na špunty do uší do vody od https://www.spankovna.cz/do-vody/ a vůbec se za to nestydím. ;-)
autor: Ludvík | vloženo: 20. 12. 2022, 08:06:44 | odpovědět 

Vložit vlastní názor nebo radu
Jméno:
E-mail: (e-mail je nepovinný)
Titulek:
>> Nevkládejte prosím odkazy. Budou nefunkční. <<


Sem prosím opište kód z obrázku:
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(6782)