Květen byl z pohledu nově založených firem prozatím nejslabším měsícem roku. Přesto je trend stále příznivý. V ČR vzniká nejvíc firem za poslední tři roky... (13. 7. 2021)
Společnost Chytrý Kvíz, která pořádá zábavné znalostní kvízy pro koncové uživatele i firemní klientelu po celé České republice, po více než roční pauze znovu zahájila... (30. 6. 2021)
I když na první pohled ve světě marketingu dominují komunikačním kanálům sociální sítě, není to úplná pravda. Nejčastěji využívanou platformou je totiž stále e-mail, který... (30. 6. 2021)
Výsledky nové studie společnosti Accenture ukazují, že společnosti, které během pandemie covid-19 výrazně investovaly do technologií, v porovnání s konkurencí významně zlepšily své možnosti růstu.... (28. 6. 2021)
Několikaměsíční omezení maloobchodu pozměnilo nákupní zvyklosti Čechů. Vyplývá to ze zjištění společnosti Dotykačka, jejíž pokladní systém využívá víc než 3 000 tuzemských obchodů. Podle odhadu... (25. 6. 2021)
Obchodníci se při přijímání a vyřizování reklamací dopouštějí mnohých nešvarů, které však běžný spotřebitel snadno neodhalí. Kupující se ale leckdy už dobře orientují v právních... (24. 6. 2021)
Čeští dopravci neočekávají po otevření kamenných prodejen ze strany e-shopů pokles využití přepravních služeb. Pro koncové zákazníky zůstanou online nákupy často pohodlnější i jednodušší než... (18. 6. 2021)
Změny spotřebitelského chování a charakteru lidské práce vlivem digitalizace staví firmy před nové výzvy. Na jedné straně musí pečovat o angažovanost a motivaci svých zaměstnanců,... (17. 6. 2021)
Den, po kterém již nebude nic jako dřív – tak byl mnohdy z pohledu e-mailingu vnímán 25. květen 2018. Na scéně se objevilo GDPR, jež... (16. 6. 2021)
E-komerci se daří. První výraznější nárůst užívání digitálních technologií v sektoru retailu byl, podle nákupního indexu Salesforce, zaznamenán v prvním čtvrtletí roku 2020, což zapříčinila... (8. 6. 2021)