Je vůbec možné správně evidovat docházku a zároveň motivovat své zaměstnance?



V poslední době se se semináři, přednáškami a odbornými články na téma „volnost v práci“ a „motivace zaměstnanců“ roztrhl pytel. Není divu, dnešní doba je rychlá, komunikace je díky internetu čím dál jednodušší a navíc velkou část pracovního trhu zaujímá poněkud specifická generace „Y“. Jsou to lidé výkonní, odhodlaní a motivovaní, což jsou pro dynamické firmy vlastnosti k nezaplacení. Na druhou stranu ale mají neomezené možnosti, nejsou svázáni předsudky, a jakmile nežijí svůj život přesně podle představ, neváhají jej od základu změnit – včetně práce.

Michal Hochman, Produktový manažer produktů www.alveno.cz a www.izio.cz
Michal Hochman, Produktový manažer produktů www.alveno.cz a www.izio.cz
Vedoucí a personalisté jsou tak v nelehké situaci. Jednoduše musí dávat víc než konkurence a rozhodně nejde jen o peníze. Životní styl dnešních lidí stále více nahrává volné pracovní době. Ani já osobně nejsem hodnocený na základě mé docházky do práce. Mluví za mě jen a pouze výsledky. A stejně to mají lidé, které vedu. Moje asistentka nemusí sedět za kancelářským stolem od osmi do čtyř. Moji obchodníci se mi nemusí hlásit. Důležité je, abychom všichni plnili, co jsme slíbili, a oddělení fungovalo. Upřímně musím říct, že výkonnost a výsledky mého týmu od zavedení volné pracovní doby prokazatelně rostou.

No jo, ale jak na to? Jak nechat „ypsilonkám“ volnost a zároveň naplnit legislativní předpisy? Vedení docházky je přece zákonem jasně dané a není to právě jednoduchá záležitost. Právě propojení těchto zdánlivě neslučitelných světů nás přivedlo k vytvoření elektronické docházky na cloudu - Alveno.

O CO JDE?

Jedná se o uživatelsky příjemnou, moderní a intuitivní aplikaci ke zpracování docházky zaměstnanců.

Díky cloudovému řešení lze docházku zpracovávat doma, na služební cestě, na tabletu nebo mobilu. Zároveň je možné ji propojit s docházkovou čtečkou na otisk prstu a prokazatelně ohlídat přítomnost na pracovišti a tedy i odpracovanou dobu. O nic dalšího se nestaráte. Vaše data pravidelně zálohujeme, používáme zabezpečení komunikace HTTPS.

JAK TO FUNGUJE V PRAXI?

Dá se říct, že přesně tak, jak si to sami zvolíte a nastavíte. Alveno je vhodné pro všechny typy a velikosti firem. Jednoduše si zadáte údaje svých zaměstnanců a pak už jen přiřadíte práva a podmínky právě k jejich typu pracovní pozice. Jste firma, která zaměstnává obchodníky, administrativní pracovníky a zároveň i dělníky ve výrobě? Obchodníci jsou stále na cestách a dělníci pracují na směny? Pak je Alveno pro vás správnou volbou. Obchodníci si zpracují svoji docházku sami odkudkoliv a kdykoliv a pouze ji pošlou ke schválení. U dělníků si zase můžete nastavit hlídání odpracované doby a plánování směn přesně podle legislativních předpisů.

Elektronická docházka Alveno je kompatibilní s většinou mzdových systémů na našem trhu. Takže na konci měsíce stačí všechna data uzavřít a vyexportovat. Hotovo!

KOLIK TO STOJÍ?

Stejně jako nastavení Alvena je velice individuální a takřka v každém případě přesně na míru, i cena se může lišit. Jsme féroví a účtujeme si pouze za to, co skutečně využíváte. Konkrétně to znamená, že zaplatíte 25 Kč měsíčně za každého zaměstnance, který byl v systému právě aktivně zapsaný. Nekupujete zajíce v pytli a k ničemu se nezavazujete. V sezóně můžete mít třeba 200 zaměstnanců, další měsíc klidně 20. V každém případě zaplatíte přesně tolik, kolik jste využili. Je na místě zmínit, že v ceně je zahrnuto také hlídání aktuálních zákonů, technologických pokroků i zapracování vašich postřehů z praxe. Jednoduše jdeme s dobou a můžete si být jisti, že i za několik let bude systém Alveno stejně aktuální jako při prvním spuštění.

Michal Hochman, Produktový manažer produktů www.alveno.cz a www.izio.cz

(Partnerský příspěvek)


(3. 10. 2016 | redakce2)


Předcházející článek: <<< Pro inspiraci: Jak může vypadat internet věcí <<<
Následující článek: >>> SIGFOX - celoplošná síť pro Internet věcí, s kterou jednoduše a levně připojíte velké množství zařízení >>>

Tento článek je součástí speciálu:

Internet věcí: Nový trend pro růst vašeho byznysu


foto: eugeniu/Michael Gaida/pixabay

Zatímco na lidi připojené k internetu jsme všichni zvyklí, různé věci připojené k internetu se mnohým z nás zatím jeví jako něco trochu imaginárního. Realita se ale mění a věci připojené k internetu se pomalu stávají samozřejmostí. Oč přesně jde? A jaký potenciál to má pro růst firem?



Komentáře, názory a rady

Sloneek
Zkuste naši aplikaci Sloneek - www.sloneek.com Umí všechno, co je potřeba a snažíme se zaměstnance co nejméně demotivovat úmorným zadáváním docházky. Kromě jiného na to máme krásné mobilní aplikace...
Evidence docházky a práce
My zadáváme práci a vykazujeme čas nad konkrétními úkoly přes www.freelo.cz a je to super. Hlavně návaznost čas vs úkol....

>>> Číst a vkládat komentáře <<<

Nepřehlédněte nové odborné speciály

Reality v ČRFiremní informační systémy, Formuláře - podnikání





Anketa


©2013-2017 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(2748)