O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Podnikání a koronavirus: omezení, náhrady...
Plánovací kalendář 2021
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Vykročte vpřed: Pozoruhodné IT produkty 2021
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů

Praktické informace pro firmy

Zásilkovna se chlubí, že letošní Vánoce zvládá

Česká logistická společnost Zásilkovna.cz podle svých představitelů překonala magickou hranici 100 000 zásilek přepravených do druhého dne, přičemž doručovací proces funguje díky vlastnímu know-how bez problému a jakýchkoli omezení. Vrchol vánoční sezóny zatím zaznamenali v úterý 12. prosince, kdy přepravili téměř dvojnásobné množství zásilek oproti říjnovému provozu.

Jen během posledního týdne vzrostl počet balíků o více jak pětinu (22 %). Podle zakladatelky Simony Kijonkové je jedním z hlavních důvodů takto prudkého nárůstu i efekt posledních předvánočních výplat, jež přišly počátkem tohoto týdne a i přesto Zásilkovna stále drží téměř 100% dobu doručení do druhého dne.

Zásilkovna.cz aktuálně přepravuje okolo 120 000 zásilek denně a i při tomto počtu podle svých zástupců drží vysoký standard doručení 96 % zásilek do druhého dne. Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovna.cz, to komentuje: „Navzdory tomu, že jsme v nejexponovanějším období roku, a oproti minulému roku přepravujeme dvojnásobný počet zásilek, tak nemáme žádné omezen ani neodmítáme nové eshopy. Na takový nárůst jsme dobře připraveni i díky našemu vlastnímu systému.“

Tereza Nováková, projektová manažerka Zásilkovna.cz shrnuje vývoj za poslední dva měsíce: „V úterý 12. 12. jsme zpracovali 111 650 zásilek, což je 22% nárůst oproti prvnímu prosincovému úterý. Srovnáme-li objemy se stejným dnem předchozího měsíce, tak zpracováváme o 90 % více zásilek a dokonce o 175 % více oproti říjnu.“

Do kdy objednat vánoční dárky

„Vzhledem k vyššímu nárůstu počtu zásilek v tomto období kurýrní společnosti často atakují své maximální kapacity, což s sebou přináší zpožděné doručení. Tuto skutečnost si kurýři uvědomují, proto předem zákazníky upozorňují na termíny, do kdy si mohou zásilku objednat tak, aby dorazila ještě před Štědrým dnem. U každé logistické firmy je situace odlišná a čas nejzazšího objednání se tak významně liší. Ve většině případů se jedná o termíny objednání dárků nejpozději v průběhu tohoto týdne,“ říká Simona Kijonková a dodává: „Zásilky pod stromeček doporučujeme objednat nejpozději 17. prosince. Díky tomu, že je balík připravený na výdejním místě, které si zákazník sám vybral, nemusí čekat na kurýra a domlouvat se s ním, proto se doba doručení ani v tomto období neprodlužuje.“

Průměrná doba čekání na zásilku ve výdejním místě je u Zásilkovny podle jejích materiálů do 3 minut, a to včetně čekání a samotného výdeje zásilky. Zásilkovna nyní nabízí více než 1400 výdejních míst. Zákazníci si zásilky vyzvedávají osobně na zvoleném výdejním místě v ČR i v zahraničí. Přidanou hodnotou je možnost si zboží na pobočce rozbalit nebo ho reklamovat. Zásilkovnu lze využít objednáním zboží z více než 18 000 e-shopů.


(14. 12. 2017 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2021 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(3687)