O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2025
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Nejlepší IT: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024 podruhé
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Zákazníci si mohou vyzkoušet oblečení a kosmetiku z pohodlí domova

Takzvaná technologie magic mirror, kterou si lze představit jako virtuální zrcadlo, kde si zákazník vyfotí či nahraje fotografii svého obličeje nebo postavy a následně se mu nabídne škála produktů, které si může přímo na sobě vyzkoušet, by měla hodně pomoci eshopům s oblečením i jejich klientům. Podívejme se na detaily.

První verze produktu vznikla jako vylepšení e-shopu Happyhair.cz s vlasovými příčesky a parukami v roce 2008, kdy majitelé chtěli klientům ukázat, jak bude produkt reálně vypadat. Za magickým zrcadlem Virtooal.com momentálně stojí tři spolumajitelé - Vít Endler, který se stará o strategii a marketing, IT developer Peter Soos a podnikatel a obchodník Ondřej Bagin. V červenci tohoto roku firma přibrala investora v seed investičním kole – společnost CS development.

E-shopy, které si plugin Virtooal.com nainstalují, podle jeho autorů výrazně snižují množství vráceného zboží, dělají nákupy zábavnějšími, a tím budují lepší vztahy se svými zákazníky. V současnosti lze Virtooal.com využít zejména pro kosmetiku, brýle a šperky, do budoucna půjde také o módu.

„Koncovému zákazníkovi zajišťuje Virtooal.com více zábavy při internetovém nakupování a šetří mu čas, který by strávil v kamenném obchodě zdlouhavým vybíráním a zkoušením. Jde o technologii, kterou zatím moc e-shopů nevyužívá, ale věříme, že se v brzké době bude vyvíjet podobně jako například chatboti a různé chatovací nástroje v e-shopech, které znal do nedávna také jen málokdo, ale dnes je vidíme takřka všude,“ říká Vít Endler, spolumajitel a investor Virtooal.com.

Celý trh e-commerce se vyvíjí čím dál rychleji a o podobných službách se začíná víc mluvit díky technologickým možnostem. Záměrem je, aby byl Virtooal.com do budoucna co nejjednodušeji nasaditelný v jakémkoliv e-shopu. Instalace by měla probíhat bez nutnosti znalosti kódu během maximálně půl dne.

Klienty Virtooal.com jsou převážně e-shopy nabízející brýle, šperky a kosmetiku, geograficky jsou podle zástupců firmy rozmístěni již na všech kontinentech a do budoucna se předpokládá výrazné rozšiřování.


(1. 11. 2018 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Tak o tomto jsem nevěděla. Díky za info. Já právě co se týče kosmetiky většinou výběrem na internetu strávím hrozně dlouhou dobu. Pořád koukám na různá porovnání, zkušenosti atd. Teď mě takto třeba do...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(4298)