O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2024
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Usnadní vám práci: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Víte, proč se lidé odhlašují od vašich newsletterů?

Češi se nejčastěji odhlásí z rozesílky newsletterů, pokud jim reklamních e-mailů chodí moc. 31,4 % respondentů se odhlásí z odběru newsletterů, protože od odesílatele dostávají větší množství e-mailů, než je jim příjemné. 25,5 % dotázaných je přestane odebírat, protože daný typ služeb už nevyhledávají. 19,6 % respondentů toto udělá, když pro ně nejsou reklamní e-maily užitečné. Známe i další detaily.

Dodejme, že 19,1 % dotázaných se takto zachová, protože daný typ zboží už nepotřebují. 2,1 % respondentů toto udělá, když jim nevyhovuje forma e-mailu. 1,2 % ukončí jejich odběr, protože jsou podle jejich názoru e-maily příliš obsažné. Stejný počet Čechů toto udělá, protože se jim e-maily správně nezobrazí.

Vyplývá to z výzkumu, který si u agentury STEM/MARK nechala v roce 2018 zpracovat společnost Mailkit, která vytváří nástroj pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní. Výzkum byl realizován na vzorku 1007 respondentů.

Různé věkové skupiny se liší ve svém vnímání toho, zda je větší množství e-mailů důvodem pro odhlášení z rozesílek newsletterů. Mladší mívají s nadbytečnými e-maily menší trpělivost.

18-29 let - 36,7 %

30-44 let - 31 %

45-59 let - 26,5 %

Opačný je trend u odhlášení z důvodu nepotřebnosti nabízeného zboží:

18-29 let - 14,8 %

30-44 let - 22,7 %

45-59 let - 18,1 %

Kvůli velkému počtu reklamních e-mailů se rozhodne přerušit odběr e-mailingů:

38,7 % lidí žijících ve vesnicích do 999 obyvatel

30,1 % těch, kteří bydlí v sídlech s 1 000 - 1 999 obyvateli

31,6 % lidí z obcí s 2 000 - 4 999 obyvateli

32,6 % těch z obcí s 5 000 - 19 999 obyvateli

31,3 % respondentů žijících ve městech s 20 000 - 99 999 obyvateli

27,3 % lidí z velkých měst nad 100 000 obyvatel

Nepotřebnost daného zboží vede k ukončení odběrů e-mailingů u:

26 % Pražanů

19,3 % lidí z Čech

15,7 % Moravanů

Mějte to na mysli, až budete tvořit svůj další plán rozesílání newsletterů.


(20. 8. 2019 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(4780)