Anebo fakturační údaje, potvrzení o platbách, aktuální verzi smlouvy,… – neustálým vyhledáváním mnohdy základních informací trávíme všichni každý den významnou část pracovní doby. Procházíme e-mailovou schránku, historii vyhledávání, složky na různých discích a pod různými systémy, většinou abychom nakonec zjistili, že jsme hledaný údaj už na začátku přehlédli. Řešením, které může významně zjednodušit a zefektivnit především vaši komunikaci v oblasti obchodu, marketingu a servisu, je CRM. Že to pro vás není nic nového? A co možnost propojit tento systém s ostatním firemním IT?
V oblasti tisku například představila vlastní rozšíření systému MS Dynamics CRM Konica Minolta. Ta propojila Microsoft Dynamics CRM s multifunkčními tiskárnami, a tím ještě zvýšila potenciál k zefektivnění chodu společnosti a dosažení lepších výsledků.
K čemu je CRM?
Mezi hlavní přínosy CRM systémů patří zejména zlepšení spolupráce obchodu a marketingu, zjednodušení řízení obchodu a servisu a snížení související administrativy. To vše s cílem zkvalitnění služeb. Profesionální řešení rovněž umožní lépe cílit marketingové kampaně a dosáhnout lepších obchodních výsledků, bez nutnosti navyšovat rozpočet.
Provázání systému s multifunkčními tiskovými přístroji přispěje k zautomatizování řady operací a firemních procesů, a tím dosáhnout významných časových úspor. Konkrétně umožňuje například automatické uložení naskenované papírové faktury či smlouvy na příslušná místa. Všechny takto sdružené informace jsou následně v rámci CRM systému k dispozici oprávněným uživatelům pro navázání té nejefektivnější komunikace.
„Systém Microsoft Dynamics CRM rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům připojit multifunkční tiskové přístroje a využít je jako další zdroj informací. Díky tomu může také zákazník významně zrychlit, sjednotit a zautomatizovat procesy spojené zejména s papírovou evidencí. Konica Minolta tak navazuje na rozšiřování svých služeb od tisku přes správu dokumentů a řízení procesů až po kompletní dodávku celopodnikových informačních systémů a aplikací,“ popisuje Vladimír Horák, portfolio manažer pro oblast Podnikové systémy a aplikace Konica Minolta Business Solutions Europe.
K dispozici je i cloudová varianta podnikového informačního systému, jež nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou. Dostupný je tedy i pro zájemce z řad malých a středních firem, které nedisponují finančními prostředky na pořízení jindy náročných řešení.
Správný CRM by měl být dostupný nejen jako aplikace na PC, ale i na mobilních telefonech a tabletech. Uživateli tak nabídne veškeré informace právě tam, kde je potřebuje. Současně může do systému nová data bez prodlení automaticky zadávat.
(Partnerský příspěvek)