Zřejmě každá firma by si přála, aby její reklamní spot lidé milovali. Aby ho nejen nevypínali nebo nepřeskakovali, ale dokonce jej zdarma sdíleli mezi sebou. Nejen že tak ušetří přímé náklady za jeho šíření, ale i jeho dopad na cílové publikum bude nesrovnatelný. Podívejme se společně, kterým firmám se v tom dařilo v uplynulých sedmi dnech.
První příčku v žebříčku ViralVideoChart webu UnrulyMedia.com obsadilo video s hasiči, kteří z vyhořelého domu zachraňují koťátko, jež vzápětí vracejí do života. Reklamní klip využívající stále fungujících klišé - kdo ny nemiloval bezbranná koťátka! - dělá reklamu společnosti GoPro a jejím kamerám. Na YouTube dosáhl celkově takřka 16 milionů shlédnutí a za poslední týden 644 tisíc sdílení:
Druhá příčka žebříčku nejpopulárnějších virálních videí tentokrát patří tančícím slepicím (ano, zase zvířátka) společnosti Mercedes Benz se 4,5 miliony shlédnutí a 169 tisíci sdílení:
Třetí pozice patří prvnímu virálnímu videu bez zvířátek: Dozvíte se v něm, jak to udělat, aby vaše výkaly nepáchly. Aby se už nikdy nikdo nemusel trapně dozvědět, že, ach, z vás vychází něco tak nechutného, jako je stolice. Hm. Zaměřeno prý především na dámy. Celkem přes 12 milionů shlédnutí, téměř 141 tisíc sdílení za posledních sedm dní. To vše pro PooPourri.com:
Čtvrté místo pro Samsung a jeho virální video věnované phabletu (nebo tabletomobilu, chcete-li) Galaxy Note 3. Přes 3 miliony shlédnutí a 114 tisíc sdílení. Proč je video tak populární? Zjevně jen a pouze proto, že je populární zobrazovaný produkt:
A páté místo? Zvířátka, krajiny, vůně dobrodružství a opět kamery GoPro. 1,6 milionu shlédnutí a 96 tisíc sdílení:
Kompletní aktuální žebříček nejpopulárnějších světových virálně se šířících reklam najdete na stránce ViralVideoChart webu UnrulyMedia.com.