O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2024
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Usnadní vám práci: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Tip pro e-shopy: 10 zásadních důvodů, proč lidé utrácejí na internetu

Na internetu nikdy nenakoupila pouze 3 procenta lidí starších 15 let a jen 7 procent lidí nakupuje méně často než jednou za rok. Jednou týdně nakupuje 6 procent populace. Proč lidé rádi nakupují na internetu a dělají to stále více? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) nabízí deset důvodů, proč tomu tak je. Dává tyto důvody svým klientům i váš e-shop?

Asociace APEK, která zveřejnila i výše uvedené údaje, nabízí i přehled deseti zásadních důvodů, proč lidé rádi nakupují na internetu. Zde jsou:

1) Pouze 1 % lidí má s nákupem na internetu špatné zkušenosti. 34 % má zkušenosti nejlepší, 65% spíše dobré.

2) Tři čtvrtiny lidí nakupují na internetu minimálně jednou za čtvrt toku. A blížící se Vánoce budou vítanou příležitosti pro nákupy.

3) Pouze 29 % lidí populace dává přednost nákupu v kamenných obchodech.

4) Ženy nejenomže nakupují s větší chutí v kamenných obchodech, ale také v obchodech internetových. Muži ale utrácejí na internetu více peněz než ženy.

5) Lidé mají své známé a oblíbené e-shopy, které navštěvují jako první.

6) Známé a oblíbené e-shopy ale nikoho nebrzdí v tom, aby na internetu vyhledávali nabídku zboží a poté porovnávali ceny a vybírali podle toho e-shopy nové. Pouze 4 % nikdy nevyužívá srovnávače cen zboží.

7) Největšími výhodami nákupu na internetu podle nakupujících jsou výhodné ceny a možnost objednání zboží kdykoliv.

8) Tři čtvrtiny lidí vnímají optimisticky vývoj kvality služeb v uplynulém roce

9) Čtvrtina těch, kteří vlastní mobilní zařízení, jej využila k nákupu v internetovém obchodě.

10) 80 % lidí se, alespoň občas, řídí recenzemi ostatních uživatelů.

A teď už si jen zbývá položit otázku: Pokud provozujete e-shop, dáváte svým klientům uvedené důvody, aby také na internetu nakupovali rádi?


(4. 12. 2013 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(353)