O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2025
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Nejlepší IT: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024 podruhé
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Soutěž o trička s potiskem udělá radost - příklad uvnitř

Internet je plný nejrůznějších her a soutěží a jedním z důvodů bezpochyby je fakt, že lidé jsou hraví a hry chtějí. Nechat vyrobit například trička s potiskem do soutěže je přitom snadné a vašim zákazníkům mohou dlouho připomínat vás i váš produkt. Příkladem aktuální soutěže o trička může být třeba ta, o které se dočtete o jeden řádek níže.


Při přemýšlení, jak zaujmout, sáhl tvůrce her GameStylus právě po tričkách, a to pro svůj titul Polepšovna pro čarodějky, který právě vyšel i knižně. Otázkou samozřejmě bylo, kde trička vyrobit, jaký použít motiv a jak vytvořit samotnou soutěž.

Otázka motivu na tričko se nakonec ukázala jako poměrně snadno zodpověditelná: Knížka Polepšovna pro čarodějky má na obálce motiv, který se velmi dobře hodí i na tričko, a tak ho grafička upravila, doplnila a motiv byl hotov. Kde ale trička nechat vyrobit? Po pečlivém pátrání padla volba na společnost Trikomarket. Mluvila pro ní její zkušenost s touto výrobou, schopnost kvalitně tisknout trička i v malých nákladech a výborná komunikace.

Po doladění všech detailů byla trička vyrobena, a to v různých barvách a velikostech, a doručena autorům hry. Poté už mohla vzniknout samotná soutěž o první trička - na webu knihy Polepšovna pro čarodějky. Soutěž by mohla být svými pravidly nápaditější, ale i ve stávající - a trochu narychlo vytvořené podobě - přitáhla pozornost možných zájemců o hry a knihu Polepšovna pro čarodějky. A to i díky registraci na řadu herních portálů, kde lidé takové soutěže hledají. Samotnou soutěž o trička najdete ještě do poloviny prosince 2019 zde.

 


(2. 12. 2019 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(4988)