O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Podnikání a koronavirus: omezení, náhrady...
Plánovací kalendář 2021
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Vykročte vpřed: Pozoruhodné IT produkty 2021
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů

Praktické informace pro firmy

Programatický nákup reklamy v on-line i tištěných médiích

Díky integraci Adform do R2B2 Print Marketplace nyní mohou zákazníci na českém trhu programaticky nakupovat reklamní prostor z jednoho místa nejen v on-line médiích, ale také v těch tištěných - přímo v prostředí platformy pro automatizaci přímého nákupu (Adform Automated Guaranteed). Z jednoho místa tak lze nakoupit reklamu napříč různými mediatypy. Díky této integraci by se navíc měla zvýšit efektivita nákupu i plánování reklamy.

Jak to funguje? Prodej tištěné inzerce v prostředí R2B2 Print Marketplace se provádí formou klasické aukce, kde vydavatel nabízí svůj reklamní prostor nespočtu inzerentů. Inzerent má naopak dokonalou představu o aktuální nabídce a cenové hladině, díky čemuž je nákup a prodej záležitostí několika minut. Výhodou R2B2 technologie je, že komunikace a nákup od různých vydavatelských domů probíhá na jednom místě, snadno a efektivně.

Mezi hlavní partnery z oblasti tištěných medií, u kterých si lze skrze platformu R2B2 koupit reklamu, jsou vydavatelské domy MAFRA, Economia nebo Echo 24.

„Rozšíření funkcionality R2B2 Print Marketplace přináší výhody všem zúčastněným stranám,“ prohlásil o spolupráci R2B2 a Adform Stanislav Mottl, Business Development Manager ze společnosti R2B2. „Našim partnerům z oblasti médií, kteří prostřednictvím naší platformy nabízí svůj prostor, se díky začlenění Adform výrazně rozšiřuje skupina potencionálních inzerentů. Naše spolupráce však přináší výhody také pro uživatele platformy, kteří v jednom prostředí mohou nakoupit jak online, tak i tištěnou reklamu.“

„Integraci Adform platformy do R2B2 Print Marketplace považuji za další logický krok směrem ke sjednocení multiplatformního světa a výrazné zvýšení efektivity nákupu a plánování reklamy napříč mediatypy,“ doplňuje Ondřej Bartůněk, manažer pro partnerskou spolupráci ze společnosti Adform Czech Republic.


(5. 1. 2017 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2021 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(2978)