Díky integraci Adform do R2B2 Print Marketplace nyní mohou zákazníci na českém trhu programaticky nakupovat reklamní prostor z jednoho místa nejen v on-line médiích, ale také v těch tištěných - přímo v prostředí platformy pro automatizaci přímého nákupu (Adform Automated Guaranteed). Z jednoho místa tak lze nakoupit reklamu napříč různými mediatypy. Díky této integraci by se navíc měla zvýšit efektivita nákupu i plánování reklamy.
Jak to funguje? Prodej tištěné inzerce v prostředí R2B2 Print Marketplace se provádí formou klasické aukce, kde vydavatel nabízí svůj reklamní prostor nespočtu inzerentů. Inzerent má naopak dokonalou představu o aktuální nabídce a cenové hladině, díky čemuž je nákup a prodej záležitostí několika minut. Výhodou R2B2 technologie je, že komunikace a nákup od různých vydavatelských domů probíhá na jednom místě, snadno a efektivně.
Mezi hlavní partnery z oblasti tištěných medií, u kterých si lze skrze platformu R2B2 koupit reklamu, jsou vydavatelské domy MAFRA, Economia nebo Echo 24.
„Rozšíření funkcionality R2B2 Print Marketplace přináší výhody všem zúčastněným stranám,“ prohlásil o spolupráci R2B2 a Adform Stanislav Mottl, Business Development Manager ze společnosti R2B2. „Našim partnerům z oblasti médií, kteří prostřednictvím naší platformy nabízí svůj prostor, se díky začlenění Adform výrazně rozšiřuje skupina potencionálních inzerentů. Naše spolupráce však přináší výhody také pro uživatele platformy, kteří v jednom prostředí mohou nakoupit jak online, tak i tištěnou reklamu.“
„Integraci Adform platformy do R2B2 Print Marketplace považuji za další logický krok směrem ke sjednocení multiplatformního světa a výrazné zvýšení efektivity nákupu a plánování reklamy napříč mediatypy,“ doplňuje Ondřej Bartůněk, manažer pro partnerskou spolupráci ze společnosti Adform Czech Republic.