Společnost Dassault Systèmes představila „Passenger Experience“, nové průmyslové řešení pro oblast letectví a obrany, které využívá vysoce kvalitní technologii 3D vizualizace. Umožňuje tak efektivní zabezpečení dodávky individualizovaných leteckých kabin.
Foto: Dassault SystèmesModernizace letounů a vyřazení tisíců strojů v posledních deseti letech vedlo k výraznému nárůstu výroby v této oblasti. Řešení „Passenger Experience“ je inovací, která urychluje proces personalizace kabin a zároveň je efektivním nástrojem pro výrobce originálního vybavení soukromých letadel, montážní centra, dodavatele i aerolinky. Firmy se díky řešení mohou odlišit od konkurence a zvýšit loajalitu svých zákazníků.
Řešení „Passenger Experience”, které je založeno na platformě 3DEXPERIENCE společnosti Dassault Systèmes, využívá technologii 3D vizualizace a interaktivní obsah pro přenos technických údajů do výkonného, vizuálního 3D designu a do marketingových a prodejních aplikací, což obsáhne veškeré aspekty návrhu kabiny, od první interakce se zákazníkem, přes kontrolu a prověření návrhu, až po vytvoření marketingové kampaně.
„Jsme přesvědčeni, že ‚Passenger Experience’ od Dassault Systèmes nám pomůže odlišit se od konkurence a lépe vyhovět potřebám zákazníků,“ říká Martin Rehmet, produktový manažer RECARO, Aircraft Seating. „Výsledky prvotního projektu s prodejním konfigurátorem předčily všechna naše očekávání.“
Řešení „Passenger Experience” automatizuje proces kompletace kabiny a přizpůsobuje její nákup a marketing pomocí finančně efektivních a časově nenáročný funkcí. Základní „stavební proces“ přitom pochopitelně zohledňuje předpisy, pravidla a výrobní zásady a umožňuje automatizaci návrhu, vývoje a realizace interiéru kabiny.
Sestavení kabiny v reálném čase a komplexní kontrola jejích vlastností umožňuje rychlé změny konfigurace návrhu, snižuje počet technologických změn a zajišťuje, že výrobek bude odpovídat představám zákazníka ještě před vytvořením prototypu.
Různé formy instruktáží a znázornění obsahu včetně online seminářů, interaktivní instruktáže formou her a komplexní 3D vizualizace, to vše zvyšuje efektivitu zaškolení a minimalizuje čas, který musí stroj a posádka strávit na zemi.
3D data jsou pro marketingové týmy výborným zdrojem vysoce kvalitních fotografií a videí vzhledu kabiny. Tato data lze rychle přizpůsobit pro různé marketingové účely, digitální kanály a zařízení. Zároveň snižují náklady na pořízení vlastního fotomateriálu.
„Hlavním cílem ‚Passenger Experience’ je umožnit zákazníkům v leteckém průmyslu zažít proces navrhování kabiny v reálném čase a mít možnost ihned zhodnotit vzhled, dojem, praktičnost, realizovatelnost, nákladnost a přínos své volby,” říká Michel Tellier, viceprezident pro letectví a obranu, Dassault Systèmes. „Konkurenční výhodou je především možnost vytvářet maximální souhru mezi tím, jak vypadá interiér v průběhu jeho tvorby, a tím, jak bude ve skutečnosti vypadat dodaný výsledek uvedený na trh pro soukromého či masového pasažéra.“