O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2024
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Usnadní vám práci: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Nový CRM systém pomůže prodejcům automobilů

Pomoc zákazníkům z oboru automotive s akvizicí nových klientů, zvýšení zákaznické spokojenosti a komplexní řízení obchodních procesů slibuje nové řešení společnosti Konica Minolta. Ta vyvinula a nyní začíná nabízet vlastní obchodní systém s názvem Automotive CRM, který je určen pro dealery všech značek automobilů. Díky certifikaci řešení společností Microsoft je Automotive CRM dostupný na všech světových trzích.

„Dlouhodobým cílem Konica Minolta je posílit pozici poskytovatele softwarových řešení také o vlastní produkty s přidanou hodnotou. Nové řešení proto vychází z našich dlouholetých zkušeností z oblasti řízení firemních procesů a z úzké spolupráce přímo s prodejci prémiových vozů. Díky tomu se nám podařilo vyvinout řešení, které odráží skutečné potřeby a reálnou činnost těchto společností,“ uvedl Tomáš Pavlíček, produktový ředitel společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech.

Systém Automotive CRM je určen zejména prodejcům vozů, kterým podle výrobce významně pomáhá v jejich efektivní práci se zákazníky, zlepšuje správu a především prodej i výkup vozidel. Celý obchodní systém je zároveň schopen zefektivnit řízení a automatizaci marketingových procesů. „Dnešní zákazníci jsou velmi nároční na kvalitu služeb a silná konkurence na trhu nutí dealery vozů znát požadavky svých klientů v předstihu, predikovat jejich potřeby a usilovat o nové zákazníky jinými komunikačními kanály, než jak tomu bylo ještě před několika lety. Řešení Automotive CRM je pro splnění těchto cílů výborným nástrojem,“ doplnil Pavel Vaněk, marketingový a obchodní ředitel Konica Minolta IT Solutions Czech.

Mezi klíčové funkce systému patří řízení leadů, správa příležitostí, plánování testovacích jízd, tzv. 360° pohled na zákazníka, výkup vozidel, či správa smluv. Aplikace umožňuje přístup pomocí Microsoft Outlook nebo webového, případně i mobilního klienta. Automotive CRM nabízí rovněž přehledné a jednoduché ovládání vycházející z produktů Microsoft Office. Nadstavbovým modulem je reporting využívající technologie Power BI. Systém umožňuje také přímé napojení na další vnitropodnikové aplikace, jako je například ERP systém či Dealer Management System.

Zejména tyto funkcionality byly důvodem k certifikaci systému společností Microsoft na mezinárodní úrovni a jeho zařazení mezi nabízené produkty online obchodu AppSource. Prodejcům vozů umožňuje výhodnější a flexibilní pořízení aplikace, rychlé nasazení standardních funkcí i následnou podporu a rozvoj na míru.


(28. 4. 2020 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(5329)