Zásadní inovací prošel projekt Logobox, a to nejen po grafické stránce - změna loga, změna webu - ale především získáním řady nových partnerů, kteří loga online využívají. Připomeňme, že Logobox je projekt, jehož cílem je poskytovat online náhledy log českých a slovenských firem pro různé aplikace, portály a služby.
Celý koncept projektu je postaven na otevřeném přístupu, tedy jakákoli firma může požádat o přidání svého náhledu loga, a to bez poplatků. Stejně tak partneři mohou náhledy log využívat zdarma. Zde je pouze podmínkou informovanost provozovatele, a to především z důvodu optimalizace výkonu a marketingové podpory projektu. Celý projekt je nyní odkázán na dobrovolné platby a mediální podporu.
Základní myšlenkou projektu Logobox podle provozovatele bylo opustit samostatné adresáře a služby, kde by byla loga uchovávána (navíc značná část portálů stále službu umístění loga k firmě nabízí za příplatek) a vytvořit jednu otevřenou databázi log firem. Vychází z předpokladu, že každá firma má své logo a to jako vizuální informace významně přispívá k rychlé a jednoznačně identifikaci dané společnosti.
Výhodou pro firmu, která náhled svého loga do Logoboxu umístí, je jednoduše v tom, že její logo se bude zobrazovat vždy k jejímu IČ ve všech napojených systémech partnerů Logoboxu. Jejich aktuální počet je 33, ale podle provozovatele jejich počet neustále stoupá, stejně tak jako počet ověřených log v databázi, kterých je aktuálně téměř 15 tisíc. Všechna loga prochází vstupním schválením, aby byla zajištěna správnost a věrohodnost.
I díky inovaci projektu jsou nyní podle provozovatele partneři spokojení s rychlostí a jednoduchostí integrace služby, která je realizována pouze prostřednictvím generovaného URL odkazu pro každé logo. Současně se v minulém roce podařilo překonat hranici 100 milionů vyžádaných náhledů log.