Společně s partnery z e-shopů spouští Home Credit novou službu nazvanou Kup Najisto. Zákazníci si díky ní mohou zboží vyzkoušet v pohodlí domova a zaplatit ho teprve pokud zjistí, že jim skutečně vyhovuje. Výhody by nová služba pochopitelně měla přinést jak zákazníkům, tak e-shopům.
Zcela nová metoda platby znamená podle zástupců provozovatele pohodlnější a bezpečnější nakupování u e-shopů, které se orientují na komfort zákazníků. Home Credit tak představuje další inovaci v oblasti finančních produktů a nakupování.
Kup Najisto dává zákazníkům možnost vyzkoušet si zboží v klidu domova. „Zákazník si chce koupit například boty do terénu. Ale neví, zda mu bude sedět velikost 5, 5,5 nebo 6. Díky Kup Najisto si objedná všechny tři velikosti, v klidu si je vyzkouší a pak si nechá jen ty boty, které mu vyhovují, nebo třeba vrátí všechny. Při online nákupu nepoznáte, zda vám bude v ruce dobře sedět tenisová raketa. Takhle si jich objednáte třeba 8 a pak jednoduše vrátíte ty, které nevyhovovaly,“ vysvětluje výhody služby Martin Pejša ze společnosti Creative Dock, která společně s Home Creditem projekt přivedla k životu. Využití služby stojí při jednom nákupu 39 Kč, bez ohledu na množství objednaného zboží.
Jak služba funguje v praxi? Zákazník zboží objedná a od jeho doručení má 14 dnů na to, aby se rozhodl, zda mu skutečně vyhovuje. Nic tedy neriskuje a nemůže se stát, že za věci předem zaplatí a obchodník už je nevezme zpět.
„To bohužel u mnohých online prodejců bývá problém. V praxi je běžné, že se mnohé e-shopy snaží vrácení zboží co nejvíce znepříjemnit, třeba nutností použít originální obal a podobně. To ale u Kup Najisto nehrozí. Služba garantuje bezproblémové a pohodlné vrácení zboží, o které zákazník nakonec nestojí,“ vysvětluje Pejša. Podmínkou samozřejmě zůstává, že zboží sice může být vyzkoušené, ale ne aktivně používané či poškozené.
Službu Home Credit nabízí spolu se svými partnery. Mezi nimi je například Mironet, Patro, a Cloudsailor. S mnoha dalšími probíhají jednání, aby co nejvíce lidí mohlo využívat tuto formu nákupu. „V době, kdy se trh vyrovnává a většina e-shopů uvádí takřka stejné služby i ceny je to další způsob, jak se odlišit a nabídnout zákazníkovi něco navíc,“ myslí si ředitel společnosti Mironet Robert Novotný.
Kup Najisto je jedním z projektů z inovačního inkubátoru, kterým se Home Credit staví do pozice českého lídra v inovacích v oblasti byznysu, finančních produktů i dalších služeb. „Reagujeme na vývoj trhu, který jasně říká, že je nutné nabízet zákazníkům nové a uživatelsky přívětivé služby, aby se klienti vraceli. Zároveň je potřeba neustále objevovat nové příležitosti k širšímu rozvíjení byznysu. Inkubátor je prostorem, kde si různé inovace zkoušíme a ověřujeme si jak jejich potenciál, tak fungování v praxi. Snažíme se nacházet nové cesty a stát se skutečným průkopníkem inovací v Česku,“ vysvětluje smysl existence inovačního centra generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki. Do konce roku plánuje Home Credit představit dalších šest inovací z několika různých oblastí.