O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2025
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Nejlepší IT: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024 podruhé
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Konica Minolta nyní zaměřuje pozornost na zefektivnění logistiky svých klientů

Novým členem Asociace pro inovace v logistice (Apil) se stala společnost Konica Minolta. Zapojí se zejména do výzkumných aktivit v rámci zefektivnění vnitřních procesů firem s využitím kamer a pokročilých videoanalytických systémů. Kromě robotizace a automatizace poskytuje Konica Minolta logistickým firmám také služby digitalizace dokumentů. Těmito nástroji podle svých zástupců pomohla například snížit české společnosti ICOM transport náklady na zpracování dokumentů až o 40 %.

„Reagujeme na dlouhodobou potřebu firem zefektivňovat logistické procesy, která je aktuálně ještě umocněna prodlužováním termínů z důvodů globálního selhávání dodavatelských řetězců. Využití chytrých kamer a pokročilých řešení analýzy obrazu má obrovský potenciál jak ve zrychlení fungování, tak v bezpečnosti. Cílem našeho členství v Apil je další rozvoj těchto technologií s důrazem na automatizaci, robotizaci a nahrazování lidského faktoru v rámci procesů videoanalytickými systémy,“ uvedl Michal Šotek, vedoucí divize Video Solution Services pro Konica Minolta v Česku i na Slovensku.

V rámci sektoru logistiky nabízí Konica Minolta zrychlení a úspory rovněž pomocí nástrojů spojených s digitalizací dokumentů. Příkladem může být spolupráce se společností ICOM transport, které pomohla Konica Minolta s centralizací ekonomických dokumentů a aktuálně pracuje na digitalizaci dalších agend, jako jsou personální či majetkové dokumenty nebo kalkulace.

„Řešení od Konica Minolta nám pomohlo zkrátit oběh účetních dokladů - faktury přijaté a vydané, smlouvy - jejich zpracování a schválení v minulosti trvalo v jednotkách týdnů, což platbu za dopravu výrazně oddalovalo. Po zavedení digitalizace faktur a smluv se nám podařilo celý proces zkrátit na 1–3 dny včetně procesu schválení a zaslání faktury zákazníkovi, a současně jsme uspořili cca 40 % provozních nákladů spojených s touto agendou,“ řekl Lukáš Loup, finanční ředitel společnosti ICOM transport.

Digitalizace dokumentů má podle Konica Minolta potenciál také v oblasti řešení pojistných událostí. „Těmi nemusí být vždy jen nehoda, ale například i prasklé čelní sklo nebo jiné menší incidenty. Logistické společnosti přitom běžně provozují flotily o stovkách vozidel a řešení těchto situací tak může být nechtěnou denní agendou. Jde o další oblast, kde může pokročilá správa digitalizovaných dokumentů zajistit zefektivnění. Všechny potřebné dokumenty jsou v elektronické podobě a na jednom místě. Maximálně tak urychlí průběh pojistného řízení a návrat vozidla do procesu,“ uzavřel Zdeněk Toman obchodní ředitel ITS Sales společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech.


(2. 2. 2022 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(6337)