Virtální sídlo firmy v Česku i v zahraničí, kanceláře využívané jen po část pracovního týdne, jednací místnosti zarezervované jen na čas, kdy je skutečně potřebujete, pracovní prostory na několika místech v republice - to vše jsou alternativy - nebo doplňky - ke klasickému sídlu firmy s pevným umístěním a pevně daným nájmem. K čemu všemu lze tyto alternativy využít a jak vám mohou pomoci v byznysu? Lze říci, že pomocí vám mohou být nejen v době snahy o úspory, ale třeba také při expanzi do zahraničí.
Kancelář u společnosti Regus v centru Nové Butovice. Foto: RegusPrávě nyní je vhodná příležitost si nabízené možnosti připomenout. Proč? Protože tak můžeme učinit na příkladu společnosti Regus, zřejmě největšího globálního poskytovatele flexibilních pracovišť, která právě oznámila otevření nového business centra Praha Nové Butovice. To dle svých představitelů otevřela v reakci na rostoucí poptávku českých firem a podnikatelů po plně vybavených kancelářích se zajištěním administrativních a asistenčních služeb.
Centrum Praha Nové Butovice nabízí reprezentativní pracovní prostory různých velikostí – privátní kanceláře pro libovolný počet osob, sdílené kanceláře i několik zasedacích místností. Všechny prostory si lze s nulovými počáteční náklady pronajmout dle potřeby na rok, na den nebo třeba jen na hodinu.
Regus 2300 center v 850 městech, 104 zemí. 5 v Praze, 1 v Ostravě a 1 v Brně, letos mají přibýt 2 v Praze. Otevírají 2 centra denně celosvětově. Klient jsou i Google nebo Twitter, které s užitím služeb Regus expandovaly do dalších zemí.
Zaměstnanci provozovatele vám mohou zajistit přijímání pošty i telefonních hovorů, ale i další běžný kancelářský servis. Pokud váháte, jakou službu potřebujete, je k dispozici konfigurator pro globální služby - a vy tak máte možnost rychle si zřídit dočasné pracovní místo - anebo třeba stálou kancelář - kdekoli na světě. Ceny přitom začínají na 249 Kč měsíčně za základní měsíční přístup do business lounge (s omezením na maximálně 10 dní v jednom centru).
„Letos otevíráme v České republice rekordní počet business center,“ řekl Karel Pelan, ředitel společnosti Regus v České republice. „Je to důkaz toho, že si stále více firem i jednotlivců uvědomuje výhody plně vybavených a servisovaných kanceláří. U běžných kanceláří jsou často překážkou vysoké vstupní náklady a nutnost dlouhodobých smluvních závazků. U nás klienti naopak s nulovými riziky získávají hotové řešení, které lze navíc přizpůsobit jejich skutečným potřebám z hlediska vybavení, nastavení služeb nebo i délky pronájmu. “
Podle nejnovějšího průzkumu společnosti Regus poskytují business centra s vyšší koncentrací jiných firem lepší příležitosti k navazování kontaktů s potenciálními zákazníky (podle 81 % českých respondentů), povzbuzují pracovníky k inovativnímu myšlení (62 %), motivují je k podnikatelskému uvažování (67 %), redukují náklady na údržbu pracoviště (77 %) a poskytují celkově vyšší hodnotu za vynaložené peníze (78 %).
“Vyhovuje mi profesionální zázemí kanceláří Regus a flexibilita, díky které mohu využívat kancelářské a zasedací prostory přesně podle svých aktuálních potřeb,” říká Petra Breyerová, personální poradkyně a klientka společnosti Regus. “Jednou z možností bylo pronajmout si stálou kancelář bez recepce a veškerých služeb nebo trávit čas s klienty po kavárnách či restauracích, avšak oba způsoby se nejevily jako dostatečně profesionální. Raději jsem zvolila profesionální prostory na prestižní adrese s kvalitními službami, ve kterém se mí klienti cítit příjemně.“
Dodejme, že Regus má 2300 center v 850 městech 104 zemí. V ČR jich je 5 v Praze, 1 v Ostravě a 1 v Brně, letos mají přibýt ještě 2 v Praze. Klienty jsou dle představitelů firmy třeba i Google nebo Twitter, které s užitím služeb Regus expandovaly do dalších zemí.