Spuštění vlastního e-shopu se leckomu může zdát snadné, zajistit jeho úspěšnost už ale vyžaduje promyšlený přístup. Od vhodného technického řešení a optimální nabídky dopravy přes optimalizaci uživatelského rozhraní a optimalizaci stránek pro vyhledávače až po hlídání příslušné legislativy. Na zásadní témata pro zajištění úspěšnosti e-shopu se zaměří seminář Jak svému eshopu zajistit úspěch, který se koná v úterý 18.9.2018 v centru Prahy.
Na semináři Jak svému eshopu zajistit úspěch (více informací zde) vystoupí předních odborníci mimo jiné ze společností Shoptet.cz, Zásilkovna.cz, Expando, Pram nebo z advokátní kancelář AZlegal.
Řeč bude mimo jiné o tom, jak si nevhodnou volbou technického řešení nezkomplikovat provozování e-shopu a nepřipravit se tím zbytečně o tržby, jak by mělo vypadat uživatelské rozhraní, aby přitáhlo zákazníky, proč a jak byste měli optimalizovat rozsah a skladbu zboží či služeb nebo jak se může správná nabídka dopravy zboží stát vaší konkurenční výhodou.
Řeč bude pochopitelně i o vhodné marketingové strategii e-shopu: Od zhodnocení hlavních prodejních kanálů přes optimalizaci pro vyhledávače až po práci se sociálními sítěmi nebo správnou komunikaci s novináři.
Je vám už český trh malý? Seminář poradí, jak expandovat do zahraničí, přičemž vás seznámí i s legislativními úskalími prodeje do zahraničí a přidá tipy, jak efektivně vyřešit dopravu do zahraničí.
A řeč bude rovněž o zákonném rámci provozování e-shopu. Upozorní na zákoutí Zákona na ochranu spotřebitele, na činnost České obchodní inspekce i na dopady EET či GDPR (nařízení EU pro ochranu osobních údajů).
Jak už bylo zmíněno: Seminář Jak svému eshopu zajistit úspěch se bude konat v úterý 18.9.2018 v centru Prahy, a to za velmi zajímavou cenu. Více informací a možnost přihlášení najdete zde.