O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2025
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Nejlepší IT: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024 podruhé
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

IBM vidí do budoucnosti vašeho byznysu

Dvacet řešení s prediktivní analytikou pro jednotlivá odvětví uvádí na trh společnost IBM. Podnikům a institucím v oborech, jako jsou například obchod, bankovnictví, telekomunikace nebo pojišťovnictví, mají nová řešení umožnit snadněji a rychleji získat všechny potřebné informace důležité pro rozvoj podnikání.

Nové řešení obsahuje předem definované modely, vzorce a rozhraní pro jednotlivé případy využití prediktivní analytiky. Jednotliví uživatelé získají podle IBM pomocí analýzy dat poznatky, které jim pomohou lépe pochopit potřeby svých zákazníků. Díky tomu se budou umět rozhodovat mnohem rychleji a s menšími nároky na zdroje.

Jak to bude vypadat v praxi? Banky prý například budou moci využívat zákaznické vzorce na předvídání významných událostí v životě zákazníků spjatých s vyššími požadavky na finanční krytí. Zároveň jim nové řešení pomůže zasílat zákazníkům nabídku dle jejich aktuálních potřeb. Obchodníci díky nim lépe pochopí vliv jednotlivých produktů a produktových linií na celkové výnosy. Budou se tak moci lépe rozhodovat, kdy a jak podpořit prodej jednotlivých produktů, tak aby dosáhli co nejlepších prodejních výsledků.

Ropné a plynárenské společnosti zase podle IBM sníží díky novým analytickým řešením vysoké náklady spojené s kontrolou a údržbou technických zařízení a budou moci lépe předvídat hrozící výpadky. To se pozitivně projeví na jejich hospodaření v podobě optimalizace výroby.

Nástroje pro inteligentnější rozhodování

Jádro nových IBM analytických řešení určených pro jednotlivá průmyslová odvětví tvoří nástroje pro inteligentnější rozhodování a lepší personalizaci služeb. Kombinace dat o klientech, údajů z trhu a informací o produktech, spolu s využitím prediktivní analytiky umožňuje podnikům a institucím získat potřebné informace o potřebách potenciálních zákazníků.


(16. 6. 2015 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(1916)