O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2025
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Nejlepší IT: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024 podruhé
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Čeští manažeři se prosazují v evropském vedení Konica Minolta

Konica Minolta chce v oblasti industriálního a produkčního tisku v regionu střední a východní Evropy do 3 let dosáhnout až 30% podílu na celkovém obratu a pomoci jí v tom mají čeští manažeři, kteří se budou věnovat právě rozvoji industriálního tisku, a to v celkem 25 zemích. Obchodní tým nově doplnil David Mankovický, odpovědný za oblast velkoformátového tisku a zakázkových industriálních projektů na bázi tiskových hlav Konica Minolta, pozici manažera prodeje vlajkové lodi Konica Minolta – archového B2 inkoustového stroje KM-1 – obsadil Pavel Černý.

„Nejen v České republice je Konica Minolta dlouhodobým a jednoznačným lídrem v oblasti kancelářského a produkčního tisku a úspěšná je i v realizaci zákaznických projektů na bázi tiskových hlav Konica Minolta. Obzvláště v oblasti industriálního tisku se naší společnosti otevírají zcela nové možnosti. Jsem proto rád, že náš středoevropský tým posílili noví kolegové, profesionálové z prostředí industriálního tisku, s cílem dosáhnout výrazného posílení podílu industriálního tisku na obratu společnosti v celé střední a východní Evropě,“ řekl Pavel Učeň, obchodní ředitel divize industriálního a produkčního tisku Konica Minolta Cluster East, a dodal: „Naše vize je zopakovat to, co se nám podařilo za posledních dvacet let na trhu produkčních strojů. Dostat se z nuly až do pozice lídra na trhu ve všech zemích našeho regionu. Naším cílem je dosáhnout u produkčního a industriálního tisku 30% podílu na tržbách společnosti Konica Minolta ve střední a východní Evropě.“

Na pozici Head of Sales IP B2 pro střední a východní Evropu nastoupil Pavel Černý, který se bude věnovat zejména rozvoji prodeje strojů KM-1. „Aktuálně máme dvě nové instalace KM-1 v Polsku a do konce roku chceme nainstalovat dalších devět strojů. Rozšíření obchodu s těmito zařízeními vnímám jako svou prioritu, protože díky nim upevňujeme pozici Konica Minolta také na obalovém trhu. Zaměřit se chci ale i na zušlechťovací technologie, které u nás představují MGI stroje.“

V oblasti industriálního tisku dosáhla Konica Minolta v regionu střední a východní Evropy již více než stovky instalací. Využít potenciál tohoto segmentu dostal za úkol David Mankovický, manažer pro rozvoj obchodu v oblasti inkjetové technologie, který se má rovněž zaměřit na zavedení zcela nového produktu AccurioWide. „Vůbec poprvé představujeme velkoformátová zařízení. Mým aktuálním cílem je proto nejprve nainstalovat demo tiskárny na showroomech napříč celým regionem a zaměřit se na důsledné vzdělávání našich obchodníků,“ informoval Mankovický.

Dodejme, že segment industriálního tisku (IP) zahrnuje začlenění technologie takzvaných tiskových hlav přímo do výrobního procesu. Výsledkem instalace zařízení industriálního tisku od Konica Minolta je podle výrobce vždy prototyp splňující individuální požadavky zákazníka. Vlastní průmyslovou tiskárnu či tiskový segment od Konica Minolta lze umístit do libovolné výrobní linky nebo takto rozšířit konvenční tiskové technologie například u tradičních flexo tiskáren.

Zmiňme ještě KM-1, což je je inkjetový tiskový stroj od Konica Minolta, který dle výrobce splňuje aktuální nároky na tiskovou produkci a je alternativou k ofsetovému tisku. Zařízení disponuje patentovanou UV technologií, díky které je možno výtisky ihned dále zpracovávat. Zároveň umožňuje tisknout na široké spektrum materiálů, včetně plastů, bez předchozí úpravy povrchu (pre-coatingu). Stroj je rovněž vybaven podtlakovým systémem manipulace s papírem až do formátu B2+. Díky těmto vlastnostem je KM-1 vhodný také k výrobě obalů nebo časopisů.

Tiskárny AccurioWide 160 a 200 jsou hybridní UV LED velkoformátové tiskárny. Jde přitom o vůbec první širokoformátové produkty značky Konica Minolta. Obě tiskárny používají hybridní technologickou platformu, která umožňuje tisknout na většinu typů flexibilních a pevných médií. Díky použití UV inkoustu, který obsahuje více barevného pigmentu v jedné kapce, současně podle výrobce dosahují ve srovnání s jinými tiskárnami na trhu nižší spotřeby inkoustu.


(7. 8. 2019 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(4784)