Kvalitní výrobek či služba jsou nutnou podmínkou uspokojení zákazníka. Ani kvalitní nabídka však nemusí zákazníka oslovit, je-li mu doručena nevhodnou formou, v době, kdy není pro zákazníka aktuální nebo jí zákazník nevěnuje pozornost, protože je vašimi sděleními přesycen. Zákazník bude rád nakupovat, když bude mít pocit, že jeho potřebám rozumíte a zbytečně ho neobtěžujete balastem. Takový spokojený a loajální zákazník se stává vaším nejcennějším aktivem a zdrojem dlouhodobé prosperity.
Martin Smrt, Senior Business Consultant společnosti KOMIX, s.r.o.Nástroje na podporu cílené a řízené komunikace umí nabídnout například společnost KOMIX. Tato řešení pomáhají zajistit naplánování, provedení a průběžné vyhodnocování kampaní napříč jednotlivými komunikačními kanály.
Potřebné funkce lze rozdělit do několika oblastí:
"Rádi se pobavíme o tom, jakým způsobem vést řízenou marketingovou komunikaci tak, aby byli zákazníci oslovováni nabídkami, jež jsou pro ně šité na míru, a to správným kanálem a ve správný čas. Věříme, že tak můžeme firmám pomoci k maximalizaci podílu na výdajích jejich zákazníků i k maximalizaci jejich celoživotní hodnoty pro určitou značku," říkají zástupci společnosti KOMIX.
Více o produktu na stránkách: http://www.komix.cz/reseni-a-sluzby/system-rizeni-kampani-campaign-executive-system-caxs/
Martin Smrt, Senior Business Consultant společnosti KOMIX, s.r.o.
(Partnerský příspěvek)
Vhodné programové vybavení je, jak známo, jedním z důležitých faktorů schopných pomoci efektivnímu fungování každé firmy. Někdy si vystačíte se...