Získat dobrého zákazníka není zadarmo. Kdy se to vyplatí?


Žádný zákazník není věčný. S tím musí každá firma počítat - a neustále pracovat na získávání nových a konvertovat je na zákazníky pravidelné, tedy vracející se. To ovšem vyžaduje investice do marketingu, které mohou snadno převýšit budoucí reálný výnos. To se nestane, pokud si dopředu spočítáte celoživotní hodnotu zákazníka (Customer Lifetime Value) a snadno tak posoudíte, jaké slevy nebo motivace můžete konkrétním zákazníkům poskytnout, aby investice byla stále zisková.


Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...
Vložit vlastní názor nebo radu
Jméno:
E-mail: (e-mail je nepovinný)
Titulek:
>> Nevkládejte prosím odkazy. Budou nefunkční. <<


Sem prosím opište kód z obrázku:

Nepřehlédněte nové odborné speciály

Reality v ČR, Zabezpečení dat, Formuláře - podnikání



Články čtenářů

Autobusové nádraží Zličín – kde je c...


Můžete jet soukromě, nebo třeba služebně, každopádně když cestujete z Prahy na západ, jihozápad nebo severozápad, pojedete možná z autobusového nádraží Zličín. Pokud...

Jak vypnout zprávy webů v prohlížeči


Rozmohl se nám tady takový nešvar - lecjaký zpravodajský web teď v prohlížeči stále dokola otravuje s tím, abyste si zapnuli jeho zprávy do prohlížeče. A vy musíte s...

Komentáře čtenářů

Přiruční zavazadla Ryanair
Už dříve vznikla u nás diskuse na Facebooku, jaký je rozdíl v politice kabinových zavazadel Wizz Air a R...>>
Děkuji
To byl nepříjemný překlep, opraveno. V obou případech jde o předpověď do roku 2020. Děkujeme za upozorně...>>
Konkrétněji, prosím
My ale nikde nepíšeme, že jinde se to neděje. Pokud máte informace o konkrétních větších výpadcích, ocen...>>

©2013-2019 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(1096)