Současný stav společného stravování u nás prý negativně ovlivňuje pracovní výkonnost většiny strávníků. Společnost Aramark na tuto situaci reaguje - rozšiřuje portfolio svých klientů společného stravování: Domácími produkty regionálních dodavatelů a zdravým konceptem Vitalfood bude nově zásobovat významné subjekty z oblasti průmyslu i sportu.
Letošní rok byl v tuzemsku pestrý na ekonomické i politické události. Jak je vnímali zástupci firem a dalších v Česku působících organizací? A co nás podle jejich názoru čeká v roce 2014? To jsme pro vás zjišťovali v rámci několika videorozhovorů, na které se zde můžete podívat.
I v současné ekonomické situaci roste počet zaměstnanců, kteří si rádi připlatí za kvalitnější obědy. Alespoň to na svém byznysu pozoruje cateringová firma Aramark, která na trend reaguje spoluprácí s kvalitními lokálními dodavateli. A je schopna doložit původ všech složek nabízených potravin.
Zřejmě každá firma by si přála, aby její reklamní spot lidé milovali. Aby ho nejen nevypínali nebo nepřeskakovali, ale dokonce jej zdarma sdíleli mezi sebou. Nejen že tak ušetří přímé náklady za jeho šíření, ale i jeho dopad na cílové publikum bude nesrovnatelný. Podívejme se společně, kterým firmám se v tom dařilo v uplynulých sedmi dnech.
Je jen málo reklam, o kterých se dá říct, že jsou bombovní - a o téhle na Hondu Illusions, která si hraje s optickými iluzemi, se to dá říct bez zaváhání. Tohle video s reklamou vás dostane! A možná, že i inspiruje k něčemu vlastnímu.
Můžete jet soukromě, nebo třeba služebně, každopádně když cestujete z Prahy na západ, jihozápad nebo severozápad, pojedete možná z autobusového nádraží Zličín. Pokud...
Rozmohl se nám tady takový nešvar - lecjaký zpravodajský web teď v prohlížeči stále dokola otravuje s tím, abyste si zapnuli jeho zprávy do prohlížeče. A vy musíte s...