O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Slovník ekonomických pojmů
Plánovací kalendář 2024
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Usnadní vám práci: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2024
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Passenger Experience: Jak navrhnout kabinu letadla

Společnost Dassault Systèmes představila „Passenger Experience“, nové průmyslové řešení pro oblast letectví a obrany, které využívá vysoce kvalitní technologii 3D vizualizace. Umožňuje tak efektivní zabezpečení dodávky individualizovaných leteckých kabin.

Foto: Dassault Systèmes
Foto: Dassault Systèmes
Modernizace letounů a vyřazení tisíců strojů v posledních deseti letech vedlo k výraznému nárůstu výroby v této oblasti. Řešení „Passenger Experience“ je inovací, která urychluje proces personalizace kabin a zároveň je efektivním nástrojem pro výrobce originálního vybavení soukromých letadel, montážní centra, dodavatele i aerolinky. Firmy se díky řešení mohou odlišit od konkurence a zvýšit loajalitu svých zákazníků.

Řešení „Passenger Experience”, které je založeno na platformě 3DEXPERIENCE společnosti Dassault Systèmes, využívá technologii 3D vizualizace a interaktivní obsah pro přenos technických údajů do výkonného, vizuálního 3D designu a do marketingových a prodejních aplikací, což obsáhne veškeré aspekty návrhu kabiny, od první interakce se zákazníkem, přes kontrolu a prověření návrhu, až po vytvoření marketingové kampaně.

„Jsme přesvědčeni, že ‚Passenger Experience’ od Dassault Systèmes nám pomůže odlišit se od konkurence a lépe vyhovět potřebám zákazníků,“ říká Martin Rehmet, produktový manažer RECARO, Aircraft Seating. „Výsledky prvotního projektu s prodejním konfigurátorem předčily všechna naše očekávání.“

Řešení „Passenger Experience” automatizuje proces kompletace kabiny a přizpůsobuje její nákup a marketing pomocí finančně efektivních a časově nenáročný funkcí. Základní „stavební proces“ přitom pochopitelně zohledňuje předpisy, pravidla a výrobní zásady a umožňuje automatizaci návrhu, vývoje a realizace interiéru kabiny.

Sestavení kabiny v reálném čase a komplexní kontrola jejích vlastností umožňuje rychlé změny konfigurace návrhu, snižuje počet technologických změn a zajišťuje, že výrobek bude odpovídat představám zákazníka ještě před vytvořením prototypu.

Různé formy instruktáží a znázornění obsahu včetně online seminářů, interaktivní instruktáže formou her a komplexní 3D vizualizace, to vše zvyšuje efektivitu zaškolení a minimalizuje čas, který musí stroj a posádka strávit na zemi.

Kvalitní fotografie pro marketing

3D data jsou pro marketingové týmy výborným zdrojem vysoce kvalitních fotografií a videí vzhledu kabiny. Tato data lze rychle přizpůsobit pro různé marketingové účely, digitální kanály a zařízení. Zároveň snižují náklady na pořízení vlastního fotomateriálu.

„Hlavním cílem ‚Passenger Experience’ je umožnit zákazníkům v leteckém průmyslu zažít proces navrhování kabiny v reálném čase a mít možnost ihned zhodnotit vzhled, dojem, praktičnost, realizovatelnost, nákladnost a přínos své volby,” říká Michel Tellier, viceprezident pro letectví a obranu, Dassault Systèmes. „Konkurenční výhodou je především možnost vytvářet maximální souhru mezi tím, jak vypadá interiér v průběhu jeho tvorby, a tím, jak bude ve skutečnosti vypadat dodaný výsledek uvedený na trh pro soukromého či masového pasažéra.“


(29. 9. 2015 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2024 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(2071)