Jaký je rozdíl mezi Sdílet a To se mi líbí: Užívejte Facebook správně



Pokud k propagaci svého podnikání používáte i internet, což je v dnešní době pravděpodobné, a pokud do vašeho marketingového nebo PR mixu patří i Facebook, což je pravděpodobné jen o něco méně, pak jistě znáte ta dvě tlačítka, která by měla pomoci šířit odkazy na vaše stránky s produkty po nejznámější sociální síti: Sdílet a To se mi líbí. Jaký mají tato tlačítka na vaší stránce smysl? A v čem se liší?

Facebook: tlačítko To se mi líbí
Facebook: tlačítko To se mi líbí
Facebook umožňuje propagovat vlastní podnikání různými způsoby, a to buď přímo akcemi na vlastních stránkách, nebo vybranými prvky, jež si můžete umístit na svůj web. Jde například o box se seznamem vašich fanoušků, nebo právě o ona zmíněná tlačítka Sdílet a To se mi líbí.

Mimochodem: Zaznamenali jste, že se vzhled tlačítek Sdílet a To se mi líbí jen před několika dny změnil? Že z nich zmizel slavný palec vzhůru a nahradilo jej logo Facebooku?

Sdílet a To se mi líbí v praxi

Pokud si tato tlačítka - nebo kterékoli jedno z nich - umístíte na své stránky, umožňujete tak uživatelům snadno sdílet váš obsah s jejich přáteli. Co znamená tlačítko sdílet, to je zřejmé takřka na první pohled: Ano, kliknutím na něj uživatel sdílí stránku, na které je tlačítko umístěno, se svými přáteli. Nebo, přesněji: Zobrazí se mu dialogové okno, díky kterému může vaši stránku sdílet, a to s vlastním komentářem - a také se může rozhodnout, kdo všechno sdílenou stránku na jeho profilu uvidí.

A tlačítko To se mi líbí? K čemu je to dobré? Kdo se dozví, že se vašemu návštěvníkovi vaše stránka líbí? Navzdory tomu, jak toto tlačítko působí, i zde jde o sdílení - stejně jako u tlačítka Sdílet. Rozdíl je ale v tom, že uživateli už se neukazuje žádné dialogové okno, ale rovnou se odkaz na vaši stránku nasdílí na jeho profil. Pozor tedy, nejde tedy o stejný Like, jako když "lajkuje" vaši facebookovou stránku.

Na závěr jen dodejme, že pokud vytváříte zajímavý obsah - ať už ve firemním blogu, firemním časopise, nebo třeba přímo na stránkách svého e-shopu, propagace na sociálních sítích - a v České republice pak především na Facebooku - se rozhodně vyplatí.


(12. 11. 2013 | redakce2)


Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<

Nepřehlédněte nové odborné speciály

Reality v ČRFiremní informační systémy, Formuláře - podnikání





Anketa


©2013-2017 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(233)