O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Podnikání a koronavirus: omezení, náhrady...
Plánovací kalendář 2021
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Vykročte vpřed: Pozoruhodné IT produkty 2021
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály

Slovník ekonomických pojmů

Praktické informace pro firmy

Jaké nemovitosti se nejlépe prodávají

Vlastní dům či byt si přeje většina Čechů. Při rozhodování hraje roli vedle tradičních hodnot jako dopravní dostupnost či občanská vybavenost i řada dalších faktorů. Jedním z nich je venkovní prostor, tedy balkony, terasy či předzahrádky. Co přesně dnes kupující chtějí?

Předzahrádky a terasy své rostoucí popularitě vděčí zejména schopnosti alespoň zčásti naplnit touhy po vlastní zahradě, ale za dostupnější cenu a často s mnohem lepší dopravní dostupností než v případě rodinného domu. Důležitost venkovního prostoru podtrhují i výsledky průzkumu agentury IPSOS pro Central Group, podle nichž tráví volný čas doma či v místě bydliště víc než dvě pětiny obyvatel hlavního města.

Z průzkumu vyplynulo, že obyvatelé Prahy čím dál častěji tráví víkendy v místě, kde bydlí (40,8 %). Na výlety či akce mimo své bydliště vyráží 38,3 procenta dotázaných, na chaty či chalupy poměrně překvapivě jen 20,4 procenta z nich. Úměrně tomuto trendu pak roste důležitost venkovních prostor, které jednotlivé byty a projekty v metropoli nabízejí.

„Předzahrádky v našich projektech nabízíme všude tam, kde nám to situace dovolí. Velké oblibě se vedle mladých rodin s malými dětmi těší například i u majitelů domácích mazlíčků a často se prodávají rychleji než další byty v projektu,“ uvedla výkonná ředitelka Central Group Michaela Tomášková. Vedle možnosti nechat po oploceném pozemku běhat své ratolesti či domácí mazlíčky však mají předzahrádky i celou řadu dalších výhod, dodala. Tou nejzásadnější je významné zvětšení životního prostoru za přijatelnou cenu. Část předzahrádky lze navíc využít například i k pěstování čerstvých bylinek.

Od sousedů lze prostor mnohdy oddělit například živým plotem či jinou vhodnou zástěnou a bezpečnost obstarají předokenní rolety. Ty jsou u těchto bytů často již v základu, nebo s jejich budoucím osazením projekt předem počítá. V nabídce etablovaných developerů si zájemci mohou navíc přímo objednat i kvalitní zabezpečovací systémy věhlasných značek včetně možnosti byt dálkově kontrolovat.

Prostor za zlomek ceny bytu

Největšímu zájmu se byty s předzahrádkami těší především v projektech, které se nacházejí v lokalitách ideálních pro rodinné bydlení, s dobrou dopravní dostupností a dostatkem zeleně v okolí. Oblíbené jsou zvláště byty 3+kk, které často mizí mezi prvními. Pokud tedy zájemci uvažují o koupi bytu s předzahrádkou, neměli by podle zástupců Central Group příliš váhat.

Výhodou bývá i cena samotných pozemků. U Central Group se v závislosti na lokalitě a velikosti pohybují od 6 do 25 tisíc korun za čtvereční metr, vyjdou tedy na zlomek ceny samotného bytu. V průměru vychází cena jednoho metru čtverečního předzahrádky na 9700 korun, což je méně než desetina současné průměrné ceny u pražských nemovitostí.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pro více informací nás můžete kontaktovat na media@central-group.cz nebo telefonicky: Marcela Fialková – PR manažerka (+420 724 090 754). Podrobné informace o společnosti naleznete na www.central-group.cz.

 

Central Group je největším rezidenčním stavitelem v České republice. Za 25 let svého působení dokončil již 170 rezidenčních projektů a prodal více než 15.000 nových bytů, domů a parcel. Veškeré vydělané prostředky investuje do dalšího rozvoje, a proto nepotřebuje pro svou činnost bankovní úvěry. Central Group se neúčastní žádných veřejných zakázek ani není příjemcem žádných veřejných dotací a každoročně platí českému státu stamilionové částky na daních. Mnoha desítkami milionů korun každý rok také přispívá na obecně prospěšné účely.

 

Central Group v současnosti vlastní kolem 1,5 milionu m2 brownfieldů a pozemků určených k výstavbě, na kterých plánuje více než 30.000 nových bytů. Připravuje celé nové městské čtvrti a na velkých projektech spolupracuje s těmi nejlepšími architekty z ČR i ze světa. V aktuální nabídce společnosti jsou stovky bytů v mnoha lokalitách po celé Praze.

 


(16. 9. 2019 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2021 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(4826)