Jak vydělávat na internetu: Peníze jsou tu pro každého



Zapomeňte na podvodné klikačky, nefungující návody na hraní v internetových casinech i na předražené info-produkty; na internetu můžete skutečně vydělávat, a to s minimální investicí a se zanedbatelným rizikem. Máme pro vás tři tipy, jak to dělají tisíce dalších lidí. Tentokrát přinášíme příspěvek především pro podnikatelské začátečníky...

Tvořte zajímavé věci

Řada lidí se dnes zabývá domácí rukodělnou výrobou a tvoří například bižuterii, malují obrazy nebo šijí šaty podle vlastních návrhů. Zkuste se zamyslet, zda něco takového zvládnete i vy. Pokud ano, na internetu jistě najdete nové zákazníky.¨

Zboží domácí výroby je u mnoha lidí velmi populární. Výrobky můžete nabízet na různých virtuálních tržištích jako je například populární Fler.cz. „Umístění a prezentace vašeho zboží není zatížené žádným vstupním či správním poplatkem. Nahrajete jen fotografie výrobků, určíte si jejich cenu a pak jen čekáte na objednávky,“ informuje majitel portálu Jiří Kubeš.

Zkuste malý online obchod

Další cestou k výdělku na internetu bez velkého rizika je otevření malého internetového obchodu. Ten si snadno můžete pořídit již od několika set korun měsíčně. Prodávat můžete opět vlastní rukodělné práce, ale zkusit můžete i jiné zajímavé zboží. Určitě se bez zkušeností a kapitálu nepouštějte do produktů, které už prodávají "všichni". Zkuste najít nějakou zajímavost. Třeba lokální pochoutky. Prostě nebude od věci, když se zaměříte na specializovaný sortiment nabízeného zboží.

Vydělávejte na nákupech svých přátel

Vydělávat lze i pomocí provizních systémů, na které jsou napojené stovky českých i zahraničních e-shopů. „Zapojte své přátele, rodinu, kolegy či známé - vytvořte svůj tým lidí a můžete začít inkasovat. Provizi dostanete v momentě, kdy si některý člen týmu koupí zboží v e-shopu, které cíleně propagujete. V podstatě dostanete část peněz z jejich útraty zpátky za to, že přivedete na vaše doporučení internetovému prodejci nové zákazníky. K propagaci můžete využít třeba postování zajímavého zboží na Facebooku nebo klasický email,“ radí Vanda Tobiášová z portálu Zuprofit.cz.

Existuje samozřejmě i řada dalších možností. Ale na ty se zaměříme zase někdy příště.


(30. 10. 2013 | redakce2)


Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<

Nepřehlédněte nové odborné speciály

Reality v ČRFiremní informační systémy, Formuláře - podnikání





Anketa


©2013-2017 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(185)