O nás     Inzerce     KontaktVěrohodné informace z byznysu již od roku 2013
Hledat
Nepřehlédněte: Podnikání a koronavirus: omezení, náhrady...
Plánovací kalendář 2021
Zkušenosti podnikatelů v ČR
Získejte náskok: Pozoruhodné IT produkty 2020
Hlavní rubriky: Ekonomika, Podnikání, Investice, Reality, Lidé, Peníze, Technologie, Zkušenosti, Speciály


Slovník ekonomických pojmů
Praktické informace pro firmy

Jak velká firma může díky moderním technologiím ušetřit 20 % nákladů na tisk

Pro nové tiskové řešení se rozhodla společnost Allianz. Výběru předcházela analýza, ze které byly patrné příležitosti pro zefektivnění tisku klientské korespondence i systému distribuce. Konica Minolta, vybraný dodavatel, proto přenese tisk na nové produkční stroje a k distribuci využije své ověřené alternativní dodavatele.

Kromě inovace kancelářských tiskových zařízení zajistí Konica Minolta pojišťovně nově také kompletní zpracování hromadné klientské korespondence. Celková zakázka vychází z konceptu pro síťové společnosti, kterým Konica Minolta garantuje jednotnou úroveň kvality služeb ve všech tuzemských pobočkách. Tiskové služby pro Allianz bude Konica Minolta v České republice zajišťovat do roku 2020. Očekávaná úspora je v řádu milionů korun.

„Jen inovací technologií chceme snížit výdaje za tisk o téměř 20 %. Další několikamilionový potenciál jsme odhalili v oblasti klientské hromadné korespondence. Pro Allianz zajistíme vše od produkčního tisku přes obálkování až po distribuci,“ řekl Jiří Limburský, obchodní ředitel pro klíčové zákazníky Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „V rámci nové služby jsme nyní schopni pokrýt kompletní zpracování jak firemních, tak klientských dokumentů.“

Služby Konica Minolta využije Allianz v pražské centrále, ve všech regionálních ředitelstvích i na domácích pracovištích externích zaměstnanců. „Hledali jsme dodavatele, který dokáže naši papírovou korespondenci dostat na nové modernější technologie, zajistit bezchybný a rychlý proces tisku a zpracování obálek. A zároveň kdekoli a kdykoli kvalitně reagovat i na nenadálou situaci. Jednotná úroveň služeb v celé České republice byla dalším z důvodů pro řešení od Konica Minolta,“ řekl Jaroslav Bezus, senior manažer správy dokumentů Allianz. „Případný servisní zásah jsme totiž schopni kdekoli garantovat do čtyř hodin od nahlášení,“ doplnil Limburský.

Zakázka pro Allianz zahrnuje dodání kancelářských i produkčních tiskových zařízení. Součástí řešení je rovněž monitorovací systém SafeQ určený k detailnímu rozúčtování nákladů a software pro automatizovaný přenos tiskových dat z lokálních zařízení k hromadnému zpracování. Konica Minolta zároveň zajistí i dodávky spotřebního materiálu či případný servis zařízení.

„Přínosem optimalizace hromadné korespondence nebudou jen finanční úspory, ale i zefektivnění procesů, zrychlení práce anebo snížení chybovosti,“ dodává Limburský.


(29. 1. 2016 | redakce2)

Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
©2013-2020 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(2309)