Inzerce v televizi? Klienty oslovíte v obývacích pokojích i v ložnicích!



Takřka jedna třetina českých televizních domácností vlastní více než jeden televizor a 6 % jich vlastní tyto přístroje nejméně tři. Kromě tradičního umístění televize v obývacím pokoji mají Češi tento přístroj i v ložnici dospělých nebo v dětských pokojích. Navzdory rozmachu internetu a mobilních zařízení je tedy televize stále médiem, které je obecně přijímáno a doprovází nás v různých prostorech.

Zdroj: Kontinuální výzkum společnosti MediaResearch pro ATO, Q2 2013
Zdroj: Kontinuální výzkum společnosti MediaResearch pro ATO, Q2 2013
Uvedený údaj vychází z aktuálních údajů Kontinuálního výzkumu, který se uskutečnil ve druhém kvartálu 2013 a který zajišťuje společnost MediaResearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) jako nedílnou součást peoplemetrového projektu.

Jeden televizor byste aktuálně našli v 70 % českých televizních domácností. Už téměř čtvrtina dotazovaných televizních domácností však má televize dvě a vlastnictví 3 a více televizí potvrdilo 6 % dotazovaných domácností. Výzkumu se pravidelně účastní 2200 televizních domácností, tedy takových, které vlastní alespoň jeden televizor.

Lidé televizory používají jak tím způsobem, že mu věnují celou svou pozornost, tak jako kulisu pro další činnosti. Výjimkou není ani používání několika médií společně, například tabletu připojeného k internetu a televizoru. V takovém přístroje se pozornost uživatele mezi média dělí.

Kde se nachází televizory

A v jakých místnostech televizory nejčastěji najdeme? V naprosté většině případů jsou tyto přístroje umístěné v obývacích pokojích – má je tam až 95 % televizních domácností. Často se ale s televizemi setkáme i v ložnicích dospělých (15 % dotázaných domácností) nebo v dětském pokoji (11 %) či v kuchyni (9 %).

Televizi lidé nezřídka sledují také mimo prostředí svých domovů. Podle aktuálních výsledků Kontinuálního výzkumu se Češi mimo domov nejčastěji dívají na televizi u příbuzných a přátel na pravidelných návštěvách (v 14 % případů), dále v restauracích a barech (5 %) nebo na svých chatách a chalupách (5 %). Nicméně i tak stále zůstává sledování mimo domov pouze občasnou aktivitou a v celkovém objemu sledovanosti tvoří jen několik málo jednotek procent.


(29. 10. 2013 | redakce2)


Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<

Nepřehlédněte nové odborné speciály

Reality v ČRFiremní informační systémy, Formuláře - podnikání





Anketa


©2013-2017 OnBusiness.cz, ISSN 2336-1999 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu OnBusiness.cz a ochrana soukromí | pg(159)